دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فولادِ ویسی شروع به کار کرد(عکس)

تمرینات شاگردان عبدالله ویسی از عصر امروز در کردان کرج آغاز شد.

به گزارش ورزش، فولاد خوزستان که از امروز اولین اردوی پیش فصل خود را خود را در کردان کرج برپا کرده، اولین جلسه تمرینی خود را زیر نظر عبدالله ویسی و کادر فنی جدیدش پشت سر گذاشت.

پیش از شروع نخستین جلسه تمرینی پیش فصل فولاد، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، اسماعیل گودرزی رئیس هیات مدیره و جواد مقدسی عضو هیات مدیره باشگاه فولاد دقایقی در جمع بازیکنان صحبت کردند و ضمن تبریک قهرمانی در جام حذفی، برای آن‌ها برای فصل آتی در سه رقابت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

فولادِ ویسی شروع به کار کرد(عکس)

فولادِ ویسی شروع به کار کرد(عکس)

فولادِ ویسی شروع به کار کرد(عکس)

فولادِ ویسی شروع به کار کرد(عکس)

عبدالله ویسی سرمربی منتخب تیم فولاد خوزستان در لیگ بیست و یکم نیز لحظاتی با بازیکنان تیم به گفت‌وگو پرداخت و ضمن معرفی همکارانش در کادر فنی، به اعضای تیمش بابت قهرمانی در جام حذفی خسته نباشید و تبریک گفت. ویسی همدلی و رفاقت در مجموعه تیم را یکی از عوامل اصلی برای موفقیت فولاد در لیگ آینده دانست تا این مجموعه متحد و هماهنگ بتوانند موجب شادی دل مردم خوزستان شوند.

حلقه اتحاد بازیکنان و کادر فنی پس از صحبت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه و سرمربی تیم تشکیل شد تا با فریاد هماهنگ نام «فولاد»، تمرینات قرمزپوشان اهوازی رسماً آغاز شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋