دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سال پر فشار در انتظار مهدی خانی (عکس)

مهدی مهدی‌خانی می‌تواند با گل‌زنی در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت خود را نشان داده و از زیر فشار خارج شود.

به گزارش ورزش، مهدی مهدی‌خانی سال گذشته در روزهای آخر نقل و انتقالات و در شرایطی که پرسپولیس تنها مهدی عبدی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم تخصصی در لیست خود داشت جذب شد. با این حال فرصت چندانی به مهدی‌خانی که از کرواسی برگشته نرسید و در نیم فصل دوم و با اضافه شدن آل کثیر و مغانلو کار برای او سخت تر هم شد.

در همین شرایط مهدی‌خانی تصمیم به ماندن گرفته و از روز اول اردوی پیش فصل پرسپولیس پای ثابت تمام تمرین ها بوده است. او امسال وارد لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس می‌شود و از این بابت نیز یک پوئن مثبت برای لیست یحیی به حساب می‌آید.

تا امروز آل کثیر، عبدی، پاکدل و مهدی‌خانی چهار مهاجم فصل بعد یحیی گل محمدی هستند و در این بین مهدی‌خانی تلاش ویژه‌ای برای اثبات توانایی‌هایش دارد. او فصل قبل چندبار تا آستانه گل‌زنی پیش رفت ولی توپ‌هایش به تیرک برخورد کرده و راهی به دروازه نیافتند.

سال پر فشار در انتظار مهدی‌خانی (عکس)

در دو بازی دوستانه اخیر پرسپولیس با تیم دانشجویان و امیدهای پرسپولیس یحیی مهدی‌خانی را محک زده و او در این دو بازی موفق به زدن سه گل شده است‌. اگر به این بازیکن مقابل استقلال تاجیکستان بازی برسد و موفق به گل‌زنی شود، شرایط به کل برای او تغییر خواهد کرد و این یک شروع رویایی برای این بازیکن خواهد بود.

 سال پرفشاری در انتظار مهدی مهدی‌خانی خواهد بود و او اگر نتواند خودش را اثبات کند باید ادامه کار با پرسپولیس را فراموش کند. همین موضوع می‌تواند انگیزه مضاعفی به او بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋