دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد جدید فرانک ریبری مشخص شد

مقصد جدید فرانک ریبری مشخص شد

به نظر می رسد که فرانک ریبری در آستانه انتقال به سالرنیتانا قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، دو سال قبل و بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده و فتح انواع و اقسام افتخارات، فرانک ریبری از بایرن مونیخ جدا شد و به پیشنهاد فیورنتینا پاسخ مثبت داد. اما چندی قبل بود که اعلام شد این وینگر باتجربه و فرانسوی در فصل 22-2021 در فلورانس بازی نخواهد کرد.

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با آینده فرانک ریبری وجود داشته است و حتی در مقطعی از امکان بازگشت این بازیکن به بایرن مونیخ صحبت شد اما باشگاه آلمانی این موضوع را تکذیب کرد. با این حال چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال حضور فرانک ریبری در هلاس ورونا نیز به گوش رسید اما اکنون به نظر می رسد که مقصد جدید این ستاره فرانسوی مشخص شده است.

مقصد جدید فرانک ریبری مشخص شد

بر اساس گزارشی که کالچومرکاتو منتشر کرده باشگاه تازه به سری‌آ صعود کرده سالرنیتانا با فرانک ریبری به توافق شخصی دست یافته و این وینگر فرانسوی به زودی با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد. بر اساس این گزارش قرارداد ریبری با سالرنیتانا یک ساله خواهد بود و او 1.5 میلیون یورو حقوق در این تیم دریافت خواهد کرد. نکته قابل ذکر دیگر اینکه گفته می‌شود ریبری فردا قرارداد خود را با سالرنیتانا امضا خواهد کرد؛ تیمی که در دو بازی ابتدایی خود در سری‌آ دو شکست متحمل شده و در واقع آنها امیدوار هستند که با آمدن فرانک ریبری اوضاع برای‌شان بهتر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋