دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟

یک برد و یک مساوی در قائمشهر و رفسنجان؛ استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟؛ پرسپولیس در این فصل دو بار در چمن مصنوعی به میدان رفته و دردسرهای زیادی را تجربه کرده و به سختی امتیاز گرفته است.

استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟

به گزارش ورزش، پرسپولیسی‌ها به روزهای منتهی به اولین دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیای امسال نزدیک می‌شوند و با توجه به شرایطی که استقلال تاجیکستان برای سرخ ها رقم زده این دیدار ساده به نظر نمی‌رسد. آن‌ها برای نخستین بار جو تاجیکستان را که احتمالا مملو از تماشاگر نیز می‌شود تجربه می‌کنند و علاوه بر آن باید خود را برای بازی در چمن مصنوعی آماده کنند.

پرسپولیس ۲۸ بازی این فصل خود در لیگ برتر را در چمن طبیعی و اغلب استاندارد برگزار کرده و تمرینات این تیم نیز در چمن طبیعی انجام می‌گیرد؛ اما سرخ‌ها باید از تجربیات دو بازی این فصل خود در چمن مصنوعی استفاده کنند و اسیر صدرنشین تاجیکستان نشوند.

پرسپولیس این فصل و در هفته پنجم در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی که با بارندگی شدید نیز کیفیت معمولی خود را از دست داده بود بازی کردند و تا آستانه اولین شکست فصل خود پیش رفتند. قرمزها در آن بازی ۶۴ درصد مالکیت توپ را داشتند و ۱۶ بار هم به دروازه نساجی شوت زدند. بیش از پانصد پاس با دقت هفتاد درصدی ثبت کرده و شش موقعیت گل هم داشتند که آخرین آن با پاس گل سیامک نعمتی و ضربه تمام کننده نوراللهی در دقیقه ۸۵ به گل تبدیل شد تا پرسپولیس از شکست فرار کند و بازی مساوی شود.

استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟

دومین تجربه بازی در چمن مصنوعی شاگردان یحیی گل محمدی به نیم فصل دوم و حضور در رفسنجان برمی‌گردد. آن‌ها که نمی‌خواستند در کورس حساس با سپاهان مغلوب شوند، محکوم به برد بودند اما با چمن ورزشگاه خانگی مس رو به رو شدند که این تیم را به درد سر انداخت. شاگردان یحیی با نزدیک شصت درصد مالکیت توپ و دقت پاس ۸۵ درصدی و با پاس گل حرفه‌ای عالیشاه و کنترل و ضربه تمام کننده مهدی عبدی در دقیقه ۸۱ تک گل پیروزی بخش خود را به ثمر رساندند.

استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟

گرچه پرسپولیس دو تا از نفسگیر ترین بازی‌های فصل خود را در چمن مصنوعی برگزار کرد اما تجربه همین دو بازی ممکن است به کار یحیی بیاید. گرچه حریف سرسخت تاجیک هر هفته در این وضعیت بازی می‌کند و بدون شک کار پرسپولیس سخت تر خواهد بود. همچنین ممکن است گل‌محمدی تیمش را در روزهای باقی‌مانده به چمن مصنوعی برای تمرین ببرد تا فضای بازی را بیشتر برای شاگردانش تداعی کند.

قرمزها می‌توانند با انسجام دفاعی و کلین شیت مقابل خط حمله زهر دار استقلال تاجیکستان، نبض بازی را در دست بگیرند و راهی برای شکستن قفل این تیم حتی در چمن مصنوعی که سرعت و کیفیت بازی در آن متفاوت است پیدا کنند.

استقلال، دومین طعمه پرسپولیس در چمن مصنوعی؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋