دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان خوش در توکیو؛ دوازدهمین طلا به نام عزیزی

پایان خوش در توکیو؛ دوازدهمین طلا به نام عزیزی

اولین طلای تکواندو، آخرین مدال ایران بود؛ پایان خوش در توکیو؛ دوازدهمین طلا به نام عزیزی؛ با قهرمانی اصغر عزیزی اقدم در رشته پاراتکواندو، ایران دوازدهمین طلای خود را هم در توکیو دشت کرد.

به گزارش ورزش، اصغر عزیزی اقدم که امروز در وزن 75+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو حسابی درخشیده بود، در دیدار پایانی و برای کسب مدال طلا به مصاف ایوان میکولیچ از کرواسی رفت.


حریف کروات در راند اول این مبارزه با نتیجه یک بر 6 پیروز شد، اما در راند دوم عزیزی اقدم فوق‌العاده کار کرد و 9 بر یک پیروز شد. در راند سوم نیز برتری 2 بر 3 میکولیچ رقم خورد، اما این مانع از برتری عزیزی اقدم نشد و او در نهایت با نتیجه 12 بر 10 برنده از میدان خارج شد.

پایان خوش در توکیو؛ دوازدهمین طلا به نام عزیزی


پیش از این کاروان ایران موفق به کسب 11 مدال طلا، 11 نقره و یک برنز شده بود که با مدال طلای عزیزی اقدم، تعداد مدال‌های طلای ایران به عدد 12 رسید.


این مدال طلا یک پایان خوش را برای ایران در توکیو به ثبت رساند تا حتی ورزشکاران ایرانی از پیش بینی انجام شده نیز فراتر بروند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋