دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قزوین با شمس آذر در لیگ دسته اول

قزوین با شمس آذر در لیگ دسته اول

با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی؛ قزوین با شمس آذر در لیگ دسته اول؛ تیم دسته دومی شمس آذر قزوین با خرید امتیاز در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش ورزش، مصیب چگینی – سرپرست تیم شمس آذر قزوین با اعلام این خبر گفت: هزینه خرید امتیاز یک باشگاه دسته اولی کاملا به حساب آنها واریز شده است. به همین خاطر حضور تیم ما در فصل آتی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قطعی شده است. مقرر شد روز دوشنبه نقل و انتقال امتیاز تیم خریداری شده از هیات فوتبال شهر مبدا به هیات فوتبال استان قزوین انجام شود. 

او در پاسخ به این سوال که هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بر عهده کدام مربی خواهد بود؟ گفت: ما با پژواک کرمپور برای فصل جدید بازی ها به توافق رسیده ایم. 

سرپرست تیم شمس آذر قزوین به نام تیم خریداری شده در لیگ یک اشاره نکرده است اما به نظر می رسد تیم مربوطه بادران می باشد. تیمی که فصل گذشته با صعود به لیگ برتر فاصله زیادی نداشت و به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ برتر باز ماند. 

گفتنی است فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 7 یا 8 مهر با حضور 18 تیم آغاز خواهد شد که در فصل جدید هم طبق سنوات گذشته تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋