دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تغییر صد درصدی؛ دروازه پیکان نونوار شد(عکس)

تغییر صد درصدی؛ دروازه پیکان نونوار شد(عکس)

دروازه‌بان های پیکان نسبت به سال گذشته به طور کامل تغییر کردند.

به گزارش ورزش، پیکان تهران یکی از اولین تیم های لیگ برتری بود که کارش را برای فصل جدید فوتبال شروع کرد. خودروسازان با سرمربیگری مجتبی حسینی از حدود یک هفته قبل تمرینات خود را استارت زدند.


پیکان در نقل و انتقالات تابستانی نیز فعالیت خوبی داشت و بعد از جدایی چند بازیکن کلیدی، 5 سهمیه لیگ برتری و برخی بازیکنان مستعد و جوان را از دسته های پایین تر جذب کرد تا با ترکیبی نسبتا کامل خود را برای لیگ بیستم آماده کند.

تغییر صد درصدی؛ دروازه پیکان نونوار شد(عکس)


یکی از نکات قابل توجه در پیکان تغییرات صد درصدی در خط دروازه این تیم است. سال گذشته علیرضا رضایی، محمد دریس و معراج اسماعیلی 3 دروازه بان پیکان را در لیگ برتر تشکیل دادند. حالا از این جمع رضایی راهی استقلال شده و محمد دریس و معراج اسماعیلی نیز به کار خود در پیکان خاتمه دادند.


از این رو با نظرمجتبی حسینی، پیکانی ها دو دروازه بان جدید را به خدمت گرفته‌اند. فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که عملکرد خوبی در چارچوب این تیم داشت و نقش بسزایی در بقای نفتی ها در لیگ برتر ایفا کرد، یکی از گلرهای جدید پیکان است.


همچنین حسن پورحمیدی که در فصل گذشته لیگ دسته اول در 27 مسابقه 18 بار دروازه اش را بسته نگه داشت و برای استقلال خوزستان کلین شیت کرد، دیگر دروازه بانی است که راهی پیکان شده است.

تغییر صد درصدی؛ دروازه پیکان نونوار شد(عکس)


پیکانی ها البته یک دروازه بان جوان هم جذب خواهند کرد تا به عنوان دروازه بان سوم کنار آنها باشد.


عکس‌ها: حامد عراقی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋