دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سائول: هیجان دارم؛ به چلسی آمده ام تا جام ببریم

باید زودتر انگلیسی یاد بگیرم؛ سائول: هیجان دارم؛ به چلسی آمده‌ام تا جام ببریم؛ هافبک اسپانیایی جدید چلسی معتقد است که فصل خوبی در انتظار آبی هاست.

سائول: هیجان دارم؛ به چلسی آمده‌ام تا جام ببریم

به گزارش ورزش، بامداد چهارشنبه بود که انتقال سائول نیگز از اتلتیکو به چلسی نهایی شد. سائول قرضی و با بند خرید راهی تیم قهرمان اروپا شد در حالی که در طول نقل و انتقالات شایعات پیرامون او بسیار زیاد بود. در مقطعی گفته می شد او به بارسلونا می رود و سپس صحبت از منچستریونایتد به میان آمد اما در نهایت او فصل جاری برای چلسی بازی خواهد کرد که یک چالش کاملا جدید برای وی محسوب می شود. سائول پیش از این در خارج از اسپانیا بازی نکرده است.

سائول: هیجان دارم؛ به چلسی آمده‌ام تا جام ببریم

سائول در مورد پیوستن به چلسی گفت:« بسیار خوشحالم که اینجا هستم. این یک فرصت عالی برای من و فوتبالم خواهد بود. شانس حضور در چلسی را داشتم و از آن استفاده کردم.  هیجان دارم و مشتاقانه منتظرم تا تمرینات شروع شود و زیر نظر مربی ام شروع به کار کنم.

 15 سال در اتلتیکو بودم و آنجا خانه من است اما من این فرصت را داشتم که به چلسی بیایم و نمی توانستم چنین شانسی را رد کنم. آخرین روز پنجره نقل و انتقالات واقعا دیوانه کننده بود اما در نهایت انتقالم به چلسی که همه ما خیلی به دنبال آن بودیم، محقق شد.

در کودکی من همیشه دو هدف داشتم؛ ورود به تاریخ اتلتیکو و بازی در لیگ برتر انگلیس. زبان انگلیسی برای من یک چالش جدی خواهد بود و می خواهم آن را در اسرع وقت یاد بگیرم تا بتوانم راحت تر با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم. در اتلتیکو من با کیه ران تریپیر انگلیسی صحبت می کردم، اما انگلیسی ام آن قدر خوب نیست. من حتی جرات نمی کنم به انگلیسی مصاحبه کنم.»

سائول: هیجان دارم؛ به چلسی آمده‌ام تا جام ببریم

قدرت چلسی:« وقتی تیمی قهرمان لیگ قهرمانان می شود، مشخص است که چقدر قدرتمند است. بازیکنان چلسی کاملا یکدیگر را درک می کنند و نتایج نیز این امر را ثابت می کند. به چلسی پیوستم تا کمک کنم کیفیت تیم بالاتر هم برود. برای کسب عناوین قهرمانی این جا هستم. فکر می کنم فصل فوق العاده ای در لیگ برتر باشد. تمام سعیم را خواهم کرد تا جام ببریم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋