دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار فرانک ریبری

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار فرانک ریبری

گفته می شد فرانگ ریبری برای ورونا بازی خواهد کرد ولی اکنون اوبه سالرنیتانا نزدیک تر شده است.

به گزارش ورزش، فرانک ریبری در سال 2007 از مارسی به بایرن مونیخ پیوست و در یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه نقش کلیدی را ایفا کرد. در عین حال او خود را در جمع بهترین وینگرهای در فوتبال اروپا به اثبات رساند. 

بعد از حدود 12 سال حضور در بایرن مونیخ فرانک ریبری این تیم را در سال 2019 ترک کرد و به فیورنتینا پیوست؛ با این حال اخیرا مشخص شد که کار ستاره فرانسوی در این باشگاه به اتمام رسیده و او در فصل 22-2021 در فیورنتینا توپ نخواهد زد.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار فرانک ریبری

فرانک ریبری که به مدت دو فصل در فیورنتینا توپ زد و در پایان ماه ژوئن با منقضی شدن قراردادش از جمع بنفش‌پوشان فلورانس جدا شد، حالا در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به سری A ایتالیاست.

 بر اساس گزارش سایت "کالچو مرکاتو"، باشگاه سالرنیتانا در آستانه توافق با فرانک ریبری 38 ساله است. طبق این گزارش؛ این مهاجم فرانسوی از این باشگاه ایتالیایی پیشنهادی یک ساله با دستمزد 1.5 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، دریافت کرده است.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار فرانک ریبری

هلاس ورونا هم نسبت به جذب بازیکن پیشین بایرن مونیخ علاقه‌مند است اما این بال فرانسوی به نظر می‌رسد تمایل دارد به تیم تحت‌هدایت فابریتزیو کاستوری ملحق شود. سالرنیتانا فصل جدید سری A را با دو شکست متوالی مقابل تیم‌های بولونیا و رم آغاز کرده است. آنها پس از تعطیلات بابت بازی‌های ملی، باید به مصاف تورینو بروند.

ریبری که تابستان 2019 پس از 12 سال حضور در بایرن مونیخ به‌عنوان بازیکن آزاد به فیورنتینا پیوست، در این دو سال در 51 بازی برای این تیم به میدان رفت، پنج گل به ثمر رساند و 10 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋