دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عذرخواهی سرمربی ویتنام بعد از باخت به عربستان

پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ویتنام، از تلاش‌های بازیکنانش پس از شکست 1-3 برابر عربستان در ریاض در اولین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قدردانی کرد.

عذرخواهی سرمربی ویتنام بعد از باخت به عربستان

مربی اهل کره جنوبی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:« ما گل اول را به ثمر رساندیم اما بازی را واگذار کردیم. ما بدشانس بودیم که دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم و سپس با تعداد نفرات کمتر به بازی ادامه دادیم. مشخصا کمبود نفرات مشکلات بیشتری را برای ما به همراه داشت چرا که سطح تکنیکی ما در مقایسه با میزان پایین‌تر بود. البته این نتیجه اگر ما با تمام بازیکن در زمین حضور داشتیم تغییر نمی‌کرد، شاید می‌توانست نزدیک‌تر باشد.» 


پارک و بازیکنانش موفق شدند در دقیقه سه و بر خلاف انتظار همه توسط انگوین کوانگ های به گل برسند. این تیم به سختی تلاش کرد تا برتری خود را تا پایان سوت نیمه اول حفظ کند. دو دوی مان، مدافع ویتنام، در دقیقه 54 کارت زرد دوم را دریافت کرد. تکل او منجر به خطای هند در داخل محوطه جریمه شد و اعلام پنالتی و اخراج این بازیکن توسط داور از سوی کمک داور ویدیویی نیز تایید شد. 

عذرخواهی سرمربی ویتنام بعد از باخت به عربستان


عربستان سعودی در نیمه دوم دو پنالتی را توسط سالم الدوساری و صالح الشحری به گل تبدیل کرد. یاسر الشحرانی نیز با ضربه سری درخشان گل سوم تیمش را به ثمر رساند. سرمربی ویتنام اضافه کرد:« بازیکنان من تمام تلاششان را به کار گرفتند. دو پنالتی نشان دهنده نبود تاکتیک است که در بازی برگشت در خانه برای رفع آن تلاش می‌کنیم. ما می‌دانیم که در بازی بعدی استرالیا قوی‌تر از عربستان سعودی است. اما در خانه تلاش بیشتری خواهیم کرد.»


مان، مدافع ویتنام که در نیمه اول بارها منجی دروازه تیمش شده بود، پس از بازی بابت اخراجش که نقش موثری در شکست ویتنام داشت عذرخواهی کرد. او در صفحه خود در فیس بوک نوشت:« من واقعا متاسفم. صمیمانه از کادر فنی، هم تیمی‌ها و هواداران فوتبال ویتنام عذرخواهی می‌کنم. من واقعا ناراحتم چون این بدترین اتفاق برای من و ویتنام بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋