دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکبر ایمانی در تراکتور ماندنی شد؟ (عکس)

تماس زنوزی برای ادامه همکاری؛ اکبر ایمانی در تراکتور ماندنی شد؟ (عکس)؛ اکبر ایمانی در استوری اینستاگرام خود از تماس تلفنی با زنوزی و حل مشکلش خبر داد.

به گزارش ورزش، یک روز پس از تجمع پرتعداد هواداران تراکتور و شعارهای تند علیه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه دست به کار شد و نظر محمد عباس زاده و اکبر ایمانی را برای ادامه حضور در تراکتور جلب کرد.

آنطور که ایمانی در استوری اینستاگرامش نوشته، زنوزی تماسی با او و مسئولان باشگاه تراکتور داشته تا «سو تفاهمات برطرف» شوند و هر دو طرف «متقاعد» شوند تا مشکلات موجود را حل و فصل کنند.

اکبر ایمانی در تراکتور ماندنی شد؟ (عکس)

بنابراین به نظر می‌رسد اکبر ایمانی با افزایش قراردادش به میزان مطلوب، تصمیم به ادامه همکاری با تراکتور گرفته و به این شکل یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان تبریزی ماندنی خواهد شد. او درخواست رقم 7 میلیارد تومان برای حضور در لیگ بیست و یکم را داشت و حتی حاضر بود که با پرداخت این رقم، از تراکتور جدا شود.

او چند روز پیش مدیرعامل و سرمربی تیم را متهم به «فریبکاری و دروغگویی» کرده و در یک لایو اینستاگرامی 20 دقیقه ای شدیدترین صحبتها را علیه آنها مطرح کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋