دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گردهمایی استراماچونی به همراه شفر و ژاوی (عکس)

گردهمایی استراماچونی به همراه شفر و ژاوی (عکس)

سرمربیان سابق استقلال دور یک میز؛ گردهمایی استراماچونی به همراه شفر و ژاوی (عکس)؛ دو سرمربی سابق استقلال در جلسه هماهنگی میان سرمربیان لیگ ستارگان قطر، به همراه اسطوره بارسلونا سر یک میز نشستند.

به گزارش ورزش، جلسه ای برای هماهنگی و همکاری باشگاه ها در چارچوب مقدمات و تمهیدات برای فصل جدید لیگ ستارگان، با کلیه پروتکل های بهداشتی و اقدامات ایمنی برای مبارزه با ویروس کرونا، در برج البیداء، مقر ساختمان فدراسیون فوتبال قطر برگزار شد.

گردهمایی استراماچونی به همراه شفر و ژاوی (عکس)


در این جلسه که با حضور مدیر اجرایی مسابقات و توسعه فوتبال و همچنین مدیر بخش مسابقات لیگ قطر برگزار شد، موضوعات مختلفی از جمله تقویم ورزشی جدید و انتقادات و پیشنهادات مربیان تیم های مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه یک بار دیگر بر عدم حضور ملی پوشان قطر از آوریل 2022 به بعد تأکید شد و این به معنای عدم حضور این بازیکنان در لیگ قهرمانان فصل بعد خواهد بود.


در این جلسه، آندره آ استراماچونی به همراه وینفرد شفر سرمربیان سابق استقلال حضور داشتند. استراماچونی که به عنوان جانشین شفر روی نیمکت آبی های پایتخت نشست و تنها یک نیم فصل در این تیم بود، در تابستان امسال هدایت الغرافه را بر عهده گرفت.

گردهمایی استراماچونی به همراه شفر و ژاوی (عکس)


وینفرد شفر نیز در هفته های پایانی فصل گذشته به عنوان سرمربی الخور معرفی شد و او توانست این تیم را در لیگ ستارگان حفظ کند. این دو به همراه ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا و سرمربی السد، در جلسه هماهنگی برای آغاز فصل جدید لیگ قطر حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋