دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اتلتیکومادرید پاسخ گلایه های سائول را داد

اتلتیکومادرید پاسخ گلایه‌های سائول را داد

سائول نیگز بامداد امروز از اتلتیکو به چلسی پیوست ولی تمایل قلبی او ماندن در باشگاه مادریدی بود.

به گزارش ورزش، بامداد امروز بود که انتقال سائول نیگز از اتلتیکو به چلسی نهایی شد. سائول قرضی و با بند خرید راهی تیم قهرمان اروپا شد در حالی که در طول نقل و انتقالات شایعات پیرامون او بسیار زیاد بود. در مقطعی گفته می شد او به بارسلونا می رود و سپس صحبت از منچستریونایتد به میان آمد اما در نهایت او فصل جاری برای چلسی بازی خواهد کرد که یک چالش کاملا جدید برای وی محسوب می شود. سائول پیش از این در خارج از اسپانیا بازی نکرده است.

اتلتیکومادرید پاسخ گلایه‌های سائول را داد

او شب گذشته و با قطعی شدن انتقالش به چلسی و در مصاحبه با کانال توئیچ "ایبای یانوس"، به دلیل جدایی از اتلتیکو اشاره کرد و گفت:« بارها با سیمئونه حرف زدم. او از من می خواست در کناره ها یا در پست هافبک دفاعی بازی کنم ولی من اعتقاد داشتم در میانه زمین بیشترین کارآیی را خواهم داشت. در نهایت تصمیم بر این شد که از اتلتیکو جدا شوم و سیمئونه هم موافق این قضیه بود. در چلسی به من تضمین داده اند که در پست خودم بازی خواهم کرد.»

اتلتیکومادرید پاسخ گلایه‌های سائول را داد

یکی از اعضای کادر فنی اتلتیکو در واکنش به گلایه های سائول به آاس گفت:« شیوه آماده سازی تیم قبل از بازی ها همیشه یکسان است. ما تیم ذخیره را مقابل تیم اصلی در بازی دستگرمی به میدان می فرستیم و از آنها می خواهیم که دقیقا مشابه سبک بازی رقیب مان بازی کنند. خیلی وقت ها پستی که سائول انتظار داشت، در دسترس نبود. ما نمی توانستیم تمام برنامه ها و استراتژی های مان را فقط به خاطر یک فوتبالیست تغییر دهیم و به همین دلیل مخالفتی با جدایی او نکردیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋