دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود

سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود

سیمئوننه باید خودخواه باشد؛ سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود؛ سائول نیگز، ستاره جدید چلسی لحظات دشواری را برای انتقال به این باشگاه سپری کرده است.

به گزارش ورزش، عصر دیروز و در ساعات پایانی بازار تابستانی بود که چلسی برای خرید سائول نیگز از اتلتیکومادرید اقدام کرد و تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره، قرارداد این هافبک اسپانیایی ثبت شد. حالا سائول نیگز در مورد جدایی دشوار از اتلتیکومادرید و البته دلایلی که باعث شده او به دنبال یک چالش جدید باشد، صحبت کرده است.

 

سائول نیگز گفت: "من با دیگو سیمئونه در مورد جدایی صحبت کردم. من در فصل گذشته در سه پست مختلف بازی کرده بودم. من همه چیز را مدیون دیگو هستم، اما او باید خودخواه بوده و به گروه فکر کند. من خودم را در موقعیتی گرفتار دیدم که نباید برایم رقم می خورد، اما انتقال به چلسی برایم به مثابه رهایی از این شرایط و یک چالش جدید بود.

 

چلسی به من قول داده در پست خودم بازی کنم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد. من از سیمئونه و میگل آنخل خواستم تا در پست خودم بازی کنم، اما تصمیم آنها بابت امتناع از قبول حرفم را درک می کنم.

 

سائول نیگز: شرایطم مثل دخیا شده بود

 

من از 13 سالگی در اتلتیکومادرید بوده و این جدایی خیلی دشوار است. اما حالا من می خواهم در شرایطی که تا به حال تجربه نکرده بودم رار بگیرم و این مهمترین دلیل تصمیم من برای انتقال به چلسی است. حیف که نمی توانم با هواداران خداحافظی کنم.

 

اگر می دانستم روز گذشته آخرین روز حضورم در باشگاه است، تصمیم دیگری گرفته و کاری می کردم هواداران از نزدیک بدانند چه بر من گذشته است. ظاهرا قرار بود در اتلتیکو بمانم. سه روز پیش دیدار مقابل ویارئال بود و دیروز نیز برنامه من ماندن بود، اما همه چیز به یکباره تغییر کرد.

 

در ساعت 11:57 شب آخرین مرور قراردادم به پایان رسید و چلسی نیز باید نسخه آخر را مطالعه می کرد. شرایط من مانند داوید دخیا در سال 2015 شده بود و تصور می کردم محال است این انتقال رخ دهد. بعد از ظهر و شب برایم طولانی گذشت. همسرم بسیار عصبی بود، ما روزهای بسیار پیچیده ای داشتیم این تصمیم آسان نیست. ترک اتلتیکومادرید یک ماجراجویی جدید و پیچیده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋