دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رنجبری : تردیدی نداشتم که باید به پیکان بروم

مهاجم ذوب آهن با جدایی از این تیم دوباره شاگرد مجتبی حسینی شد و یکبار دیگر حضور در پیکان را تجربه کرد.

رنجبری‌: تردیدی نداشتم که باید به پیکان بروم

به گزارش ورزش، پیمان رنجبری دو نیم فصل متفاوت را در فصل گذشته پشت سر گذاشت که در این باره به خبرنگار ما گفت: نیم فصل اول را در گل گهر بودم و ۵,۶ بازی برای گل گهر انجام دادم و بنا به درخواست آقای حسینی به ذوب آهن رفتم و نظر شخصی من این است که ماندن تیم خوب ذوب آهن در لیگ برتر به خاطر شخص آقای حسینی بود. نیم فصل دوم برای تیم ما خیلی سخت گذشت چون تا لحظه آخر جنگیدیم که تیممان سقوط نکند و خدا را شکر توانستیم تیم را نگه داریم و سهمیه اصفهان در لیگ برتر بماند.


او در خصوص اینکه از عملکرد فردی خودش راضی بود یا خیر ادامه داد: در نیم فصل اول نه ولی نیم فصل دوم از خودم راضی بودم. با توجه به اینکه تیم ما انتهای جدول و کار سخت بود و در هفته های آخر سعیمان این بود حداقل امتیاز ها را جمع کنیم جنگیدیم ولی در کل به نسبت نیم فصل اول راضی تر بودم.


این بازیکن  که از ذوب آهن جدا شد و  مجددا در پیکان شاگرد مجتبی حسینی شد در این باره گفت: سال گذشته هم گفتم کار کردن با آقای حسینی برای من افتخاری بود و اینکه به نظر من یکی از بهترین مربی های ایران است و در کار اخلاقی و فنی کم نظیر است و امیدوارم که امسال هم بتوانم شاگرد خوبی برای ایشان باشم. وقتی آقای حسینی به پیکان آمد با من تماس گرفت با توجه به شناختی که از او داشتم بدون تردید به پیکان آمدم.


رنجبری‌ در پایان در مورد اینکه با توجه به شرایط فعلی پیکان برای فصل بعد نتیجه می گیرد یا خیر افزود: من قبلا یکسال در تیم پیکان بازی کردم. تیم ریشه دار و با امکاناتی است. با شناختی که از آقای  دارم مطمئن باشید پیکان امسال از سال گذشته هم بهتر نتیجه خواهد گرفت‌.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋