دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قدوس، رقیبی برای همه هافبک ها (عکس)

یک نیمه بازی مقابل بحرین کافی بود تا متوجه نعمتی به نام سامان قدوس در تیم ملی شویم.

به گزارش ورزش، سامان قدوس که از زمان پذیرفتن بازی برای تیم ملی ایران، فرصت چندانی برای درخشش به دست نیاورده بود بلاخره در جایی که به شدت به آن نیاز داشتیم هنر خود را نشان داد و با حضور یک نیمه‌ای مقابل بحرین، عامل اول برتری تاکتیکی ایران مقابل بحرین شد.

هر چند پس از بازی با بحرین نیز قدوس نتوانست در جدال حساس با عراق به ترکیب اصلی راه یابد اما اسکوچیچ روی او به عنوان یک تعویض طلایی که می‌تواند با او پلن دوم تاکتیکی خود را به اجرا بگذارد حساب باز کرده است.

با این حال بعید نیست با افزایش حضور او در تمرینات تیم ملی و پی بردن بیشتر اسکوچیچ به قابلیت‌های این بازیکن تکنیکی، او به جایگاهی ثابت در ترکیب تیم ملی برسد و از همین الان خود را به عنوان رقیبی برای هافبک‌های نامدار و مورد اعتماد اسکوچیچ معرفی کرده است.

قدوس، رقیبی برای همه هافبک ها (عکس)

قدوس، رقیبی برای همه هافبک ها (عکس)

قدوس که تقریبا از نظر قابلیت‌های فنی و مهارتش با توپ و انجام حرکات انفجاری، نوع بازی مخصوص به خود در بین بازیکنان تیم ملی دارد و کمتر بازیکنی در بین ملی‌پوشان به او شبیه است ، اگر در ترکیب اصلی هم نباشد بدون شک یکی از اولین گزینه‌های سرمربی تیم ملی برای تعویض است و امیدوار است با ادامه دادن به روند خوبش در تیم ملی، کم‌کم خود را برای حضور در ترکیب اصلی آماده کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋