دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمدید قرارداد با مثلث حمله تا سال 2050 (عکس)

واکنش جالب به غیبت لیورپول در آخرین روز نقل و انتقالات؛ تمدید قرارداد با مثلث حمله تا سال 2050! (عکس)؛ هواداران لیورپول از انزوای باشگاه شان در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی مایوس شده اند.

به گزارش ورزش، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در فصل 22-2021 بامداد امروز به پایان رسید و باشگاه های اروپایی در آخرین ساعات منتهی به زمان تعیین شده آخرین خریدهای خود را انجام دادند و شاهد جابجایی های مهمی در این شب هیجان انگیز بودیم.

باشگاه لیورپول که فصل گذشته برخلاف تصور هوادارانش، نمایش خوبی نداشت و نتوانست روند خوبش با کلوب را ادامه دهد، در نقل و انتقالات تابستان جاری فعالیت زیادی نداشت و ستاره بزرگی به خدمت نگرفت؛ در چنین شرایطی هواداران این تیم منتظر یک سورپرایز در روز پایانی نقل و انتقالات بودند اما هیچ اتفاقی در بندر لیورپول رخ نداد تا تیفوسی های سرخ شهر با حرص به رختخواب هایشان رفته و پس از مرور خریدهای رقیبانی چون منچستریونایتد و منچسترسیتی، تلاش کنند که خواب شان ببرد!

تمدید قرارداد با مثلث حمله تا سال 2050 (عکس)

در این میان واکنش یکی از پیج های پربازدید لیورپولی به عملکرد باشگاه در روز پایانی نقل و انتقالات جالب بود. این پیج با حدود 110 هزار نقر دنبال کننده، با انتشار تصویر ویرایش شده از مانه، صلاح و فیرمینو که پیر شده و موها و ریش هایشان سفید شده، کنایه ای جالب به انزوای باشگاه در این مقطع داشت؛ در این توئیت زیر عکس نوشته شده است: "لیورپول قرارداد مثلث تهاجمی اش را تا 2050 تمدید کرد!"

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋