دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: ستاره اتلتیکو راهی چلسی شد

چلسی در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد سائول نیگز را با قرارداد قرضی به مدت یک فصل و گزینه خرید 30 میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد.

رسمی: ستاره اتلتیکو راهی چلسی شد

به گزارش ورزش، آبی‌های لندن پس از چندین روز مذاکره طولانی و پیچیده موفق شدند این بازیکن 26 ساله در انتقالی که به نظر غیرممکن می‌رسید به استمفوردبریج منتقل کنند. در واقع مقامات چلسی این انتقال را به حدی دیر نهایی کردند که مدارک لازم برای جذب بازیکن تیم ملی اسپانیا تها دو دقیقه پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تایید رسید.

این انتقال قرضی پس از این انجام شد که توخل از مدیران باشگاه خواست هافبک دیگری را برای رقابت با انگولو کانته، جورجینیو و متئو کوواچیچ به ترکیب این تیم اضافه کنند. سائول از مدت‌ها قبل گزینه چلسی بود و این انتقال قرضی به آنها اجازه خواهد داد که شرایط را پیش از جذب کامل او بسنجد و این کاری است که درباره جذب کوواچیچ از رئال مادرید نیز صورت گرفت.

 

رسمی: ستاره اتلتیکو راهی چلسی شد

 

انتظار می‌رود که بازیکن تیم ملی اسپانیا پس از فصل سختی که علیرغم قهرمانی اتلتیکو در لیگ پشت سر گذاشت، با این انتقال بار دیگر به دوران اوج خود برگردد. گفته می‌شود توخل پس از اطمینان از جذب نیگز بوده که به باشگاه اجازه داد اتان آمپادو را به صورت قرضی واگذار کند.

سائول پس از قطعی شدن انتقالش به چلسی گفت:« انتخاب چلسی یعنی من باید از منطقه امن خودم خارج شوم و راه یافتن به این تیم آسان نخواهد بود. من در چلسی در پست خودم تمرین خواهم کرد و سپس خواهیم دید که آیا فرصت بازی به من می‌رسد یا خیر. این بزرگترین دلیل تصمیم من است. من می‌خواهم به چلسی بروم، تجربیاتی کسب کنم و سپس ببینم چه رخ خواهد داد. من می‌خواهم بروم، رقابت کنم و به چلسی کمک کنم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋