دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنالتی های یونایتد به رونالدو می رسد، ضربات آزاد نه

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید کریستیانو رونالدو باید ضربات آزاد این تیم را با برونو فرناندز تقسیم کند و معتقد است که فرناندز شاید از پنالتی‌ها دست بکشد اما از ضربات آزاد نخواهد گذشت.

پنالتی‌های یونایتد به رونالدو می‌رسد، ضربات آزاد نه

به گزارش ورزش، یونایتد روز جمعه برای جذب رونالدو با یوونتوس به توافق رسید و دقایقی قبل این انتقال با مبلغ 23 میلیون یورو رسمی شد. این بازیکن 36 ساله در اولین دوران حضورش در یونایتد در فاصله سال‌های 2003 تا 2009 عملکردی درخشان داشت و به احتمال زیاد به نقطه اتکای اصلی خط حمله اوله گونار سولسشر نیز تبدیل خواهد شد اما فردیناند بعید می‌داند که فرناندز به کناری رانده شود.

فرناندز از زمان پیوستن به یونایتد در ژانویه 2020 بیش از هر بازیکن دیگری روی گل‌های زده شده نقش داشته و بسیاری از این گل‌ها روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسیده‌اند. فردیناند انتظار دارد که بازیساز پرتغالی ضربات پنالتی را به هموطنش بسپارد اما دلیل نمی‌بیند که با توجه به رکورد گلزنی درخشانش، از ایستادن پشت ضربات آزاد نیز کناره‌گیری کند.

 

پنالتی‌های یونایتد به رونالدو می‌رسد، ضربات آزاد نه

 

مدافع سابق شیاطین سرخ در کانال یوتیوب خود گفت:« من فکر می‌کنم برونو از پنالتی‌ها کناره‌گیری کند اما از ضربات آزاد و کرنرها چشم‌پوشی نخواهد کرد. ضربات آزاد اطراف محوطه جریمه برای او خواهد بود. من فکر می‌کنم رکورد او نشان می‌دهد که همین اتفاق هم باید رخ دهد. رونالدو صددرصد پنالتی‌ها را می‌گیرد. آنها برای دادن پنالتی به او توافق می‌کنند اما ضربات آزاد اطراف محوطه جریمه برای برونو خواهد بود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋