دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیدار رونالدو و هم تیمی جدیدش در یونایتد در اردوی پرتغال

دیدار رونالدو و هم تیمی جدیدش در یونایتد در اردوی پرتغال

کریستیانو رونالدو در آستانه بازگشتش به منچستریونایتد در اردوی تیم ملی پرتغال حاضر شده و با بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی از جمله برونو فرناندز، هم تیمی جدیدش در سطح باشگاهی، دیدار کرده است.

به گزارش ورزش، روز جمعه پس از اتفاقات هیجان انگیز فراوان بالاخره اعلام شد که رونالدوی 36 ساله به اولدترافورد باز خواهد گشت. این در حالی بود که این بازیکن پیش از این به منچسترسیتی لینک شده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به باشگاه سابقش بازگردد. پس از اعلام توافق یونایتد و یوونتوس، رونالدو تست‌های پزشکی را در آخر هفته در لیسبون با موفقیت پشت سر گذاشت.

تیم‌ها بر سر امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیدند و گفته می‌شود که یونایتد بندی برای تمدید یک سال بیشتر از این مدت نیز در این قرارداد در نظر گرفته است. هواداران یونایتد مشتاقانه در انتظار دیدار مجدد ستاره سال‌های دور خود هستند و حالا رونالدو در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی در اردوی تیم ملی پرتغال دیده شده است. عکسی از او در صفحه رسمی توییتر این تیم نیز منتشر شده است.

 

دیدار رونالدو و هم تیمی جدیدش در یونایتد در اردوی پرتغال

 

او در این تمرینات در کنار برونو فرناندز حضور خواهد داشت که حالا یکی از هم تیمی‌های جدیدش در اولدترافورد به حساب می‌آید. گفته می‌شود فرناندز در جریان این انتقال صحبت‌های زیادی را با رونالدو انجام داد و پس از اعلام رسمی آن نیز در صفحه توییتر خود از عبارت " مدیر برنامه فرناندز " استفاده کرد تا به نقش خود در انجام این انتقال اشاره کرده باشد. پنجره نقل و انتقالات تا ساعاتی دیگر بسته خواهد شد و تلاش‌های نهایی برای دریافت ویزای این بازیکن پیش از امضای قرارداد بازگشت او به لیگ برتر ادامه دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋