دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فلاح زاده: این وضعیت شایسته آبادان نیست

فلاح‌زاده: این وضعیت شایسته آبادان نیست

هدف ما لیگ برتری شدن است؛ فلاح‌زاده: این وضعیت شایسته آبادان نیست؛ دروازه‌بان جدید خیبر خرم‌آباد امیدوار است در پایان فصل صعود به لیگ برتر را تجربه کنند.

به گزارش ورزش، حامد فلاح‌زاده درباره جدایی از صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خاطرات خیلی خوبی در آبادان داشتم و شرایط خوبی را سپری کردم. همیشه تلاشم این بود تا خودم را در بهترین فُرم نگه دارم و باعث خوشحالی مردم این شهر شوم، اما متاسفانه شرایط برای ادامه همکاری مهیا نشد.

او به مشکلات صنعت نفت آبادان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این تیم الان حال و روز خوبی ندارد. حیف آن مردم است که تیم محبوب‌شان چنین شرایطی داشته باشد. جایگاه صنعت نفت خیلی بالاتر از این حرف‌هاست و این وضعیت در شان تماشاگران آبادانی نیست. نباید هر فصل شرایط صنعت نفت طوری باشد که در دقیقه ۹۰ تیمش را ببندد.

دروازه‌بان جدید خیبر خرم‌آباد درباره تصمیم به جدایی‌اش از لیگ برتر پس از حدود یک دهه و رفتن به یک تیم لیگ یکی عنوان کرد: دوست داشتم شرایط جدیدی را در دوران فوتبالم تجربه کنم. خیبر جزو معدود تیم‌های فوتبال ایران است که برنامه‌ریزی دقیق و کاملا مشخصی برای فصل آینده دارد و شرایط خوبی که این تیم داشت، من را مجاب به این انتخاب کرد.

فلاح‌زاده ادامه داد: از آقای عبدی تشکر ویژه‌ای دارم که این شرایط را مهیا کرده تا این مجموعه دور هم جمع شوند و امیدوارم تیم خیبر خرم‌آباد بتواند کار بزرگی برای قوم بزرگ لر و مردم لرستان انجام بدهد. تمام خریدها و کارها در راستای صعود خیبر به لیگ برتر و افتخارآفرینی برای استان لرستان است.

او تاکید کرد: هرچه در توانم باشد، برای خیبر می‌گذارم و از تمام تجربه‌ام در دوران حضور در لیگ برتر استفاده می‌کنم تا تیمم موفق شود. همه تلاشم را خواهم کرد تا در پُست خودم بهترین باشم و تیمم را در رسیدن به لیگ برتر کمک کنم. از فردا به تمرینات خیبر اضافه می‌شوم و تلاش می‌کنم تا بهترین کارایی را داشته باشم و به لیگ برتر صعود کنیم.

فلاح‌زاده یادآور شد: یکی، دو هفته است تمرینات ما شروع شده است. برنامه و هدف مشخصی داریم که صعود به لیگ برتر است. خیلی از تیم‌های دسته اول هنوز سرمربی خودشان را نمی‌شناسند، اما باشگاه خیبر سعی کرد مجموعه سال گذشته‌اش را حفظ و کارش را به‌صورت منظم شروع کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋