دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برزیل مقهور سرو نشسته ایرانی (عکس)

تیم ملی والیبال ایران با درخشش یار بلند قامت خود برزیل را به راحتی شکست داد.

به گزارش ورزش، تیم ملی والیبال نشسته ایران که اولین بازی خود در بازی های پارالمپیک 2020 را با پیروزی مقابل آلمان پشت سر گذاشته بود، امروز موفق شد در گام دوم برزیل را شکست دهد.

ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان در هر سه ست برتر از حریف نشان دادند و سه بر صفر برزیل را شکست دادند.

بلند قامت ترین پارالمپین ریو ۲۰۱۶، برای کسب دومین طلای خود در بازی های پارالمپیک به مانند 4 سال قبل در توکیو هم تا این لحظه خوش درخشیده و امروز بخش قابل توجهی از امتیازات ایران را کسب کرد. مرتضی مهرزاد، ستاره 2 متر و 46 سانتی ایران امتیازآورترین بازیکن مسابقه امروز مقابل برزیل بود که 14 امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد.

مهرزاد در بازی امروز بارها با اسپک های پر قدرت خود که از ارتفاعی بسیار بالا زده می شد، دفاع برزیل را خلع سلاح کرد؛ او سرویس های خطرناکی هم در طول بازی زد و بلاک سرویس های حریف در مقابل تور از دیگر حرکات قابل توجه امتیاز آورترین بازیکن بازی امروز بود.

ضربات قدرتمند مرتضی مهرزاد از ارتفاع بسیار بلند که بدون دفاع و در میان بهت بازیکنان برزیل به امتیاز تبدیل می شدند، شگفتی حاضرین در سالن ماکوهاری مسه و گزارشگر انگلیسی بازی ایران – برزیل را هم به همراه داشت که در کنار کارشناس برنامه با کلماتی چون شگفت انگیز و بی نظیر به توصیف این ضربات می پرداختند.

برزیل مقهور سرو نشسته ایرانی (عکس)

برزیل مقهور سرو نشسته ایرانی (عکس)

برزیل مقهور سرو نشسته ایرانی (عکس)

برزیل مقهور سرو نشسته ایرانی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋