دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ انتقال قرضی هافبک چلسی به میلان

رسمی؛ انتقال قرضی هافبک چلسی به میلان

تیمو باکایوکو با قراردادی قرضی و دو ساله از چلسی به میلان پیوست.

به گزارش ورزش، پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتا تیمو باکایوکو روز گذشته در تست های پزشکی باشگاه میلان حاضر شد. این هافبک فرانسوی امروز قرارداد خود را با روسونری به امضا رساند و رسماً به عنوان بازیکن جدید دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

باکایوکو پیش از این و در فصل 19-2018 نیز به شکل قرضی در میلان حضور داشت و در 42 مسابقه رسمی برای این تیم به میدان رفت. این هافبک فرانسوی فصل گذشته را در یک باشگاه ایتالیایی دیگر یعنی ناپولی پشت سر گذاشت و 44 بازی برای این تیم انجام داد.

رسمی؛ انتقال قرضی هافبک چلسی به میلان

گفتنی است قرارداد میلان با تیمو باکایوکو دوساله و به شکل قرضی است و بر اساس ادعای کالچو مرکاتو بندی در آن وجود دارد که به واسطه آن باشگاه ایتالیایی می تواند جذب او را به شکل دائمی در بیاورد.
گفتنی است باکایوکو در جولای 2017 با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از موناکو به چلسی پیوست اما هرگز نتوانست به مهره ثابت و کلیدی در ترکیب تیم لندنی تبدیل شود و به همین خاطر طی فصول گذشته دائماً به تیم‌های دیگر قرض داده شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋