دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

ادعای گاتزتا دلو اسپورت؛ بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی؛ بارسلونا حاضر شده تا نیمی از دستمزد پیانیچ را تقبل کند و او را به یوونتوس برگرداند.

به گزارش ورزش، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. با این حال هافبک بوسنیایی نتوانست در فصلی که گذشت روزهای خوبی را در بلوگرانا سپری کند.

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

پیانیچ در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در واقع به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به سبک بازی این بازیکن ندارد و تمایلی به استفاده از او نشان نمی دهد. در واقع به نظر می رسد که در صورت ماندن پیانیچ در بارسا فصل آینده نیز شاهد نیمکت نشینی او خواهیم بود که البته بعید است این اتفاق رخ داد و هافبک بوسنیایی در جمع آبی اناری ها باقی بماند.

رونالد کومان سرمربی بارسا هم دو روز پیش تایید کرده بود که پیانیچ به دنبال جدایی است با این حال گفت که فرم بدنی خوبی دارد و به همین دلیل در فهرست بازی برابر ختافه نیز قرار گرفت. پیانیچ روز گذشته 90 دقیقه روی نیمکت بود و به میدان نرفت و به فاصله کمتر از 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات، طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، به یوونتوس باز خواهد گشت.

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

بارسلونا که در مقابل خواسته یووه مقاومت می کرد، گویا تسلیم شده و اکنون حاضر است نیمی از دستمزد ستاره بوسنیایی را تقبل کند.

ناپولی، رم و فیورنتینا نیز به جذب پیانیچ علاقه مند بودند ولی به نظر توافق با یوونتوس قطعی است و پیانیچ به تورین باز خواهد گشت.

نام پیانیچ همراه با فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی از ابتدای تابستان در فهرست فروش بارسا بود و به نظر در نهایت باشگاه کاتالان تنها موفق شده او را به باشگاهی دیگر انتقال دهد و دو بازیکن دیگر ماندنی هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋