دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیروزی ولفسبورگ تحت الشعاع احیای هوادار روی سکو

پیروزی ولفسبورگ تحت الشعاع احیای هوادار روی سکو

ولفسبورگ در هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگا برابر لایپزیش به پیروزی رسید اما این پیروزی تحت الشعاع اتفاق تلخی قرار گرفت که روی سکوها برای یکی از هواداران این تیم رخ داد.

به گزارش ورزش، ولفسبورگ شایستگی مطلق را برای جشن پس از دیدار با لایپزیش داشت چرا که پیروزی 0-1 در این دیدار نه تنها آنها را به صدر جدول می‌رساند، بلکه رکورد جدیدی را در آغاز بوندسلیگا برای آنها به ثبت می‌رساند. اما حادثه‌ای پیش آمد که موفقیت آنها را زیر سایه خود برد. هواداری روی سکوها در شرایط اورژانسی قرار گرفته و به احیای قلبی نیاز پیدا کرد. ووت وخورست، مهاجم ولفسبورگ، در مصاحبه با DAZN گفت:« هواداری روی سکوها بیهوش شد. فکر می‌کنم اگر درست دیده باشم به احیای قلبی نیاز پیدا کرد. فکر می‌کنم حالش به هیچ وجه خوب نیست. البته که وقتی سلامت کسی در خطر است ما هم جشن نمی‌گیریم.»


به گزارش بیلد، موقعیت اورژانسی از روی سکوها اعلام شده و فردی که دچار مشکل شده در حال حاضر در بیمارستان بستری است. پس از رخ دادن این حادثه در نیمه دوم، ماموران سعی کردند با در دست داشتن پرده‌ای این صحنه را از چشم سایر افراد حاضر در ورزشگاه بپوشانند تا حریم شخصی بیمار حفظ شود.


فیلیپ وگنر، سرمربی ولفسبورگ، پس از سوت پایان بازی بازیکنان تیمش را در زمین دور هم جمع کرده و این حادثه را به اطلاع آنها رساند. به همین دلیل بود که بازیکنان برای جشن گرفتن و خوشحالی به سوی سکوها و هواداران حاضر در ورزشگاه نرفتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋