دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سریع ترین دونده نابینای جهان کیست (عکس)

دیوید براون یکی از شرکت کنندگان در پارالمپیک 2020 توکیوست که موفق شده نام خود را به عنوان سریع‌ترین دونده کاملا نابینا به ثبت برساند.

به گزارش ورزش، در 15 ماهگی مشخص شد که دیوید براون به بیماری کاوازاکی مبتلاست که باعث شد او در سن 13 سالگی بینایی خود را به طور کامل از دستب بدهد. براون می‌گوید که سال‌های زیادی در هراس زندگی کرده تا متوجه علاقه خود به دوندگی شده است. پس از برنده شدن در یک مسابقه مقاله‌نویسی و حضور در مسابقات 2008 پکن، او می‌دانست که می‌خواهد با خودش رقابت کند.


این دونده پارالمپیک در کنار راهنمایی بینا به تمرین و رقابت می‌پردازد. براون در مسابقات 2016 ریو به همراه ژروم آوری، همراه خود، در دوی 100 متر مردان رکورد 10.99 ثانیه را ثبت کرد تا مدال طلا را به خانه ببرد ( این اولین سالی بود که راهنماها نیز مدال‌هایی دریافت می‌کردند ). حالا او آماده است تا در توکیو با راهنمای جدیدی به نام موری استوارد این مسیر را طی کند.

سریع‌ترین دونده نابینای جهان کیست (عکس)


حضور براون در مسابقات دو و میدانی به شکل جالبی رقم خورد. او یکی از 25 برنده مسابقات مقاله‌نویسی بود که برای حضور در پکن دعوت شد. او می‌گوید که مقاله‌اش درباره چگونگی استفاده از ورزش برای غلبه بر موانع بوده و به این نکته اشاره کرده که در طول این سال‌ها با افسردگی و تفکر خودکشی دست به گریبان بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋