دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرزانه عسگری: تمرکزم را از دست دادم

فرزانه عسگری: تمرکزم را از دست دادم

به آینده امیدوار هستم؛ فرزانه عسگری: تمرکزم را از دست دادم؛ کماندار ایران در بازی های پارالمپیک توکیو بعد از حذف در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گفت: مقابل حریف ایتالیایی تمرکزم را از دست دادم و شکست خوردم.

 به گزارش ورزش و به نقل از مهر، فرزانه عسگری نماینده ایران در کامپوند انفرادی بازیهای پارالمپیک توکیو امروز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه نزدیک ۱۳۶ به ۱۳۵ مقابل ویرجیلیو تن به شکست داد.

 

عسگری در خصوص مسابقه با حریف ایتالیایی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم حریف ایتالیایی جایگاه بالاتری نسبت به من در رنکینگ داشت؛ با این حال رقابت نزدیکی با این کماندار داشتم.

وی افزود: من با اختلاف یک امتیاز به حریفم باختم و اگر یکی از تیرهایم را به جای هفت، می توانستم ۹ بزنم بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتم. در یک مقطع تمرکزم از دست رفت و متاسفانه بازی را واگذار کردم و از دور رقابت ها کنار رفتم.

کماندار ایران در پایان گفت: ما باید پایان امسال در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کنیم و بازی های پاراآسیایی هم پیش رویمان قرار دارد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. به آینده امیدوار هستم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋