دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل گهری ها؛ مستقیم از کمپ تیم ملی به کمپ الیاف

سه بازیکن تیم فوتبال گل گهر در فهرست نهایی اسکوچیچ قرار نگرفتند و به زودی به تمرینات تیم ملحق می شوند.

به گزارش ورزش، میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان دو بازیکنی بودند که در بخش دفاعی تیم گل گهر فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و به واسطه همین عملکرد در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در رقابت های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی نیز حضور داشتند. یک خط جلوتر از این دو بازیکن نیز احمدرضا زنده روح در لیگ 21‌ام یکی از بهترین پاسورهای لیگ لقب گرفت و با پشتوانه همین آمار به فهرست تیم ملی رسید.

گل‌گهری‌ها؛ مستقیم از کمپ تیم ملی به کمپ الیاف


دعوت سه بازیکن از گل گهر که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، نشان از عملکرد خوب این تیم داشته که البته این سه بازیکن در ترافیک خط دفاعی و میانی تیم ملی در آخرین فهرست تیم ملی جایی نداشتند.


اما این سه بازیکن که طی روزهای گذشته در اردو بوده اند و تقریبا برخلاف اکثر بازیکنان لیگ استراحتی نداشته اند، باید خیلی زود مانند 12 خط خورده دیگر فهرست تیم ملی به محل تمرین تیم هایشان بازگردند و خودشان را آماده شروع رقابت های آسیایی و لیگ کنند.

گل‌گهری‌ها؛ مستقیم از کمپ تیم ملی به کمپ الیاف

در این تصویر فرشاد احمدزاده ملی پوش تیم فوتبال سپاهان در کنار سهرابیان و زنده روح دیده می شود. احمدزاده نیز خیلی زود باید خودش را آماده شروع تمرینات با سپاهان کند که از روز چهارشنبه دهم شهریورماه در باغ فردوس آغاز می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋