دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بستن توئیتر برای فرار از شنیدن توهین (عکس)

بستن توئیتر برای فرار از شنیدن توهین (عکس)

سامو کاستیخو، وینگر میلان، حساب توئیتر خود را پس از توهین های مکرر هواداران این تیم غیرفعال کرد.

به گزارش ورزش، از ابتدای تابستان به نظر می رسد سامو کاستیخو، بازیکن اسپانیایی روسونری این تیم را ترک کرده و راهی ختافه شود، اما در نهایت توافق خاصل نشد تا تیم لالیگایی یاکوب جانکتو را از سامپدوریا به خدمت بگیرد. به نظر می رسید میلان هشت میلیون یورو برای فروش سامو کاستیخو درخواست کرده و قصد داشت در صورت جدایی این بازیکن برای جذب یک مدافع راست جدید اقدام کند.

 

در روزهای اخیر برخی از هواداران روسونری سامو کاستیخو را در شبکه های اجتماعی مورد توهین هدف قرار داده و از او خواسته بودند این باشگاه را ترک کند. البته برخی این خواسته خود را بسیار تند و توام با توهین مطرح کردند و این در نهایت سامو کاستیخوی 26 ساله مجبور شد حساب توییتر خود را احتمالا به صورت غیرموقت غیرفعال کند. این بازیکن که در تابستان 2018 در معاوضه ای کارلوس باکا از ویارئال به میلان پیوست، در این مدت قادر به برآورده کردن انتظارت نبوده و هرگز به بازیکنان محبوبی در بین هواداران تبدیل نشده است.

 

البته بعد از رخ دادن این اتفاق تعدادی دیگر از هواداران میلان با استفاده از هشتگی با نام این بازیکن به حمایت از وینگر اسپانیایی روسونری پرداخته و به نوعی از او دلجویی کردند. قرارداد کاستیخو در ژوئن سال 2023 به پایان می رسد و او در این مدت در 108 بازی 10 گل  به ثمر رسانده و 13 پاس گل نیز ارسال کرده است.

 

بستن توئیتر برای فرار از شنیدن توهین (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋