دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خامس در پورتو؛ ستاره کلمبیایی هم تیمی طارمی

بازگشت احتمالی به پرتغال؛ خامس در پورتو؛ ستاره کلمبیایی هم‌تیمی طارمی؛ رسانه‌های انگلیسی از معاوضه احتمالی خامس و ستاره پورتو در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی خبر دادند.

خامس در پورتو؛ ستاره کلمبیایی هم‌تیمی طارمی

به گزارش ورزش، اورتون تابستان سال گذشته با خامس رودیگز ستاره 30 ساله و کلمبیایی رئال مادرید به توافق رسید و این بازیکن قرارداد جدید خود را تا ژوئن سال 2022 با گزینه تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد اما به نظر می رسد رافا بنیتس، جانشین کارلو آنچلوتی در اورتون تمایلی به حفظ خامس نداشته و نام او را در فهرست فروش قرار داده است. خامس سابقه بازی در باشگاه های پورتو، موناکو و بایرن مونیخ را هم در کارنامه دارد.

 

 

خامس در پورتو؛ ستاره کلمبیایی هم‌تیمی طارمی

 

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، باشگاه پورتو و اورتون بر سر انتقال و معاوضه لوئیز دیاز و خامس رودریگز به توافق رسیدند و انتظار می‌رود که خامس هم‌تیمی مهدی طارمی شود.

ستاره کلمبیایی که توانست بهترین گل سال 2014 را در جام جهانی به ثبت رساند، در اورتون شرایط مناسبی نداشته و دوست دارد هر چه زودتر این تیم را ترک کند. خامس 3 سال خوب را در پورتو گذراند و توانست در سال‌های 2010 تا 2013 در 107 بازی 32 گل به ثمر رساند. ستاره سابق رئال مادرید می‌خواهد دوباره آن خاطرات را تکرار کند و پیش از جام جهانی در پورتو به یکی از بهترین بازیکنان دنیا بدل شود. 

خامس در پورتو؛ ستاره کلمبیایی هم‌تیمی طارمی

لوئیز دیاز که در پورتو نمایش خوبی داشت و به یکی از ستاره‌های این تیم لقب گرفته بود، مسیر لیگ انگلیس را در پی گرفته است. تیم طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ قرار گرفته و با تیم‌های لیورپول، اتلتیکومادرید و آث میلان هم‌گروه شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋