دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میری: خروجم از کرمان تقریبا قطعی است

میری: خروجم از کرمان تقریبا قطعی است

پیمان میری را احتمالا در لیگ بیست و یکم در یکی از تیم‌های لیگ برتری خواهیم دید.

به گزارش ورزش، پیمان میری مهاجم مس کرمان که با تیمش بیست و پنج هفته صدرنشینی را تجربه کرد اما در نهایت نتوانست با نارنجی پوشان لیگ برتری شود در خصوص آینده‌اش با خبرنگار ورزش گفت و گو کرد. او گفت: امسال شرایط خیلی خوب بود و خوب پیش رفتیم و برای من شرایط فوتبالی خوب دنبال شد. یعنی در تیم خوب جا افتاده بودم و روی هم رفته هم گل و هم پاس گل‌های خوب به ثبت رساندم. یک مقطعی چند شوک به ما وارد شد و تیم‌مان چند باخت داد و بعد از آن درست شد که امتیاز‌ها را از دست داده بودیم‌ و نتوانستیم صعود کنیم اما شخصا برای من سال خوبی بود. تنها بدی فصل این بود که صعود نکردیم و تنها پنج امتیاز با صدر فاصله داشتیم.

میری ادامه داد: تیم ما 32 یا 33 گل زده است. آمار فردی من عالی بوده است 9 گل زدم و 11 پاس گل دادم 2 یا 3 پنالتی هم گرفتم. شرایط آماری من از لحاظ فوتبالی خیلی خوب بود تنها مشکل این بود که تیم صعود نکرد و آن چیزی که دل‌مان می‌خواست رقم نخورد.

او در خصوص آینده‌اش گفت: در مورد وضعیت خودم باید بگویم من با مس کرمان هنوز صحبتی نکردم و هدف اولم لیگ برتر است. با چند تا تیم لیگ برتری صحبت کردم حالا منتظر هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم. پیشنهادهایم از دو یا سه باشگاه لیگ برتری است و صحبت کردم که نمی‌توانم فعلا نام آنها را بگویم. یکی از تیم‌های لیگ یک هم با مدیر برنامه‌ام صحبت کرده است. از طرف مس کرمان هنوز تماسی با من گرفته نشده است. احتمال 70 یا 80 درصد خروجم از مس کرمان قطعی است ولی فوتبال است و چیزی در آن معلوم نیست؛ من هم دارم روی پیشنهادات فکر می‌کنم تا ببینم کجا بهتر است همان‌جا را انتخاب کنم. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم.

میری در پایان گفت: 28 سال دارم و اگر بخواهم در لیگ بدرخشم الان فرصتش است. آقای حسین خانی هم سرمربی جدید مس شده‌اند و نظر خودشان را درباره‌ی بازیکن گرفتن دارند. ده یا پانزده روز پیش که هنوز آقای حسین‌خانی سرمربی نبودند از طرف مدیریت باشگاه به من زنگ زدند که گفتم اول سرمربی مشخص شود بعد از آن صبحت می‌کنیم. من خودم هم کمی درگیری کاری دارم که هنوز صحبتی نکردم ولی اولویت‌ من این است که در لیگ برتر بازی کنم و اول به آن پیشنهادات فکر می‌کنم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋