دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میکس کامپوند ایران هم طلسم برنز را نشکست

میکس کامپوند ایران هم طلسم برنز را نشکست

تیم میکس کامپوند ایران از دستیابی به مدال برنز بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو بازماند.

به گزارش ورزش، تیم میکس کامپوند  ایران که از ترکیب فرزانه عسگری و رمضان بیابانی تشکیل شده بود، بعد از شکست در نیمه نهایی مقابل چین با نتیجه ای نزدیک، برای دستیابی به مدال برنز بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به مصاف تیم دو نفره استپانیدا آرتاخینووا و بایر شیگائف از کمیته ملی پارالمپیک روسیه رفت، اما بازهم در یک رقابت نفس گیر با نتیجه 151 بر 153 باخت و چهارم شد.


راند اول این مسابقه به تساوی 37 - 37 انجامید، اما در راند دوم تیم روسیه با نتیجه 38 بر 39 به برتری رسید. در راند سوم هم تیم روسیه عالی ظاهر شد و با نتیجه 37 بر 40 پیروز شد تا کار عسگری و بیابانی برای کسب مدال برنز سخت‌تر شود. تیم ایران در راند پایانی با نتیجه 39 بر 37 برد، اما این برای دستیابی به پیروزی و دستیابی به مدال برنز کافی نبود.


در حالی که کاروان ایران تاکنون 7 مدال(3 طلا و 4 نقره) در پارالمپیک توکیو کسب کرده، هنوز هیچ مدال برنزی جلوی نام ایران ثبت نشده و تیم میکس کامپوند نیز در دستیابی به این مدال ناکام بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋