دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیام احساسی کوتینیو؛ فکر می کردم فوتبالم تمام شده

پیام احساسی کوتینیو؛ فکر می‌کردم فوتبالم تمام شده

حالا آماده مبارزه ام؛ پیام احساسی کوتینیو؛ فکر می‌کردم فوتبالم تمام شده؛ ستاره برزیلی بارسا خبر از ریکاوری کامل و بازگشتش به میادین فوتبال داد.

به گزارش ورزش، فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از لیورپول جدا شده و با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسید. اگرچه در چند ماه ابتدایی اوضاع چندان بد نبود، اما در مجموع فیلیپ کوتینیو در سه سال اخیر حتی قادر به برآورده کردن بخشی از انتظارات نیز نبوده و مصدومیت و انتقال قرضی به بایرن مونیخ باعث شده فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب بارسلونا به دست نیاورد.

کوتینیو نیم فصل دوم فصل گذشته را به دلیل مصدومیت کاملا از دست داد و پس از سه جراحی و 9 ماه دوری از میادین، حالا شرایط بازی را پیدا کرده و به نظر هم نمی رسد به فاصله 3 روز تا پایان نقل و انتقالات، به تیمی دیگر منتقل شود.

پیام احساسی کوتینیو؛ فکر می‌کردم فوتبالم تمام شده

کوتینیو با انتشار یک ویدیوی 10 دقیقه ای که در آن گل هایش با پیراهن بارسا گنجانده شده، خبر از بازگشتش داد:« تصور نمی کردم دوباره بتوانم فوتبال بازی کنم. دشوار بود که خودم را بار دیگر در زمین فوتبال ببینم ولی به لطف خدا بهبود پیدا کردم و دیگر مشکلی ندارم. هر کسی مرا با عصا می دید و با پای راست گچ شده، مطمئنا فکر نمی کرد که دوباره بتوانم روزی دویدن و فوتبال را از سر بگیرم اما سرانجام آماده مبارزه ام.

روزهایی دشوار و پرابهام بودند ولی همیشه سعی می کردم مثبت فکر کردم، با علم به اینکه این هم بخشی از رشد وپیشرفتم به عنوان یک حرفه ای و یک انسان است. حالا آماده و با انگیزه برای از سرگیری ورزشی هستم که عاشقشم. ممنون از خدا، از خانواده ام، از جراح تیم ملی برزیل، تیم پزشکی و فیزیوتراپ های باشگاه بارسلونا و همه دوستان و هوادارانی که در آن روزهای سخت کنارم بودند. لطف شان را فراموش نخواهم کرد.»

پیام احساسی کوتینیو؛ فکر می‌کردم فوتبالم تمام شده

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋