دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این زن 25 مدال پارالمپیک دارد (عکس)

جسیکا لانگ، شناگر تیم ملی زنان آمریکا، موفق شد بیست و پنجمین مدال پارالمیپک دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد.

به گزارش ورزش، شناگر 29 ساله که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت است موفق شد روز شنبه در جریان شنای مختلط 200 متر انفرادی در توکیو مدال طلا را از آن خود کند. لانگ که پرافتخارترین ورزشکار حاضر در پارالمپیک به حساب می‌آید با این پیروزی مدال‌های طلای خود را به عدد 14 رساند و برای چهارمین بار متوالی در این رشته در پارالمپیک به قهرمانی رسید. این شناگر که اصالتا اهل بالتیمور است پس از پایان مسابقه خود به خبرنگاران گفت:« در آسمان هستم. بسیار خوشحالم. کسب چهارمین قهرمانی متوالی در شنای 200 متر در این مسابقات چیزی بود که رویایش را داشتم.»


او ادامه داد:« من حدود یک سال پیش به مرکز تمرینی المپیک و پارالمپیک آمریکا نقل مکان کردم. این فداکاری بزرگ را به جان خریدم تا از خانواده و همسرم دور باشم تا بتوانم چنین نمایشی ارائه دهم و فکر می‌کنم جواب این کار را گرفتم. بابت توانایی تمرین در ارتفاع، شنا در مسیرهای طولانی و حضور در کنار گروهی از افراد فوق العاده واقعا شکرگزار هستم.»

این زن 25 مدال پارالمپیک دارد (عکس)


لانگ در مصاحبه با تیم یو اس ای گفت:« این همان چیزی است که برای انجامش به اینجا آمدم. کسب چهارمین قهرمانی متوالی هدف شماره یک من بود و انجام این کار خصوصا وقتی سن بالا می‌رود سخت‌تر می‌شود. من این شانس را داشتم که پیش از مراسم اهدای مدال با پدرم تماس بگیرم و او گفت که چقدر به من افتخار می‌کند. این کار آسان نیست اما ارزش تمام فداکاری‌ها را داشت. وقتی اولین مدال طلایم را در 12 سالگی در آتن کسب کردم، می‌خواستم مردم بدانند که مسابقات پارالمپیک چیست. هیجان و زمینه سازی برای مسابقات پارالمپیک بیشتر و بیشتر رشد کرده است. پارالمپیک توکیو یکی از محبوب‌ترین پارالمپیک‌هایی بوده که در آن حضور داشته‌ام.»


او در مصاحبه اخیرش با مجله پیپل گفت:« من عاشق شنا هستم. می‌خواهم ببینم که چطور می‌توانم به این ورزش ادامه دهم. شنا موقعیت‌های زیادی در اختیار من قرار داده است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋