دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بغض اسطوره آرسنال از شکست تحقیرآمیز برابر سیتی (عکس)

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال، در حین تماشای شکست تحقیرآمیز 0 – 5 این تیم برابر منچسترسیتی بغض کرده و به سختی جلوی اشک‌هایش را گرفت.

به گزارش ورزش، سیتی روز گذشته با دو گل فران تورس و گل‌های ایلکای گوندوغان، گابریل ژسوس و رودری موفق شد پیروزی راحتی را در چارچوب مسابقات لیگ برتر به دست آورد. گرانیت ژاکا در نیمه اول و پس از یک خطای خطرناک روی ژائو کانسلو از زمین بازی اخراج شد. 


رایت در حال تماشای بازی با تلویزیون لیگ برتر بود و دوربین‌های تلویزیونی واکنش‌های او را ضبط کردند که تماشای آن بسیار دشوار است. این مرد 57 ساله به شخصیت سرزنده خود معروف است و هر بار در هر برنامه تلویزیونی شرکت کرده باعث ایجاد شور و نشاط شده است. اما حتی رایت هم نتوانست هیچ نکته مثبتی در بازی دیروز پیدا کند و شان رایت فیلیپس، بازیکن سابق سیتی، برای تسکین دادن به او اقدام کرد. رایت فیلیپس به پدرش که بسیار احساساتی به نظر می‌رسید گفت:« نگران نباش. همه چیز درست خواهد شد!»


هواداران زیادی به کلیپ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند و آنها نیز احساسی مشابه رایت داشتند. آرسنال در حال حاضر پس از دریافت 9 گل در سه بازی ابتدایی که همگی با شکست همراه بودند در قعر جدول لیگ برتر ایستاده است. فشارها روی میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، افزایش پیدا کرده که پس از پایان بازی از هواداران این باشگاه عذرخواهی کرده بود.»

بغض اسطوره آرسنال از شکست تحقیرآمیز برابر سیتی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋