دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارواخال: امیدوارم امباپه در همین تابستان به رئال بیاید

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، امیدوار است که بتواند پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی از کلیان امباپه استقبال کند.

کارواخال: امیدوارم امباپه در همین تابستان به رئال بیاید

به گزارش ورزش، رئال مادرید شنبه شب با تک گل دنی کارواخال از سد رئال بتیس عبور کرد تا خاطره تساوی 3–3 هفته گذشته برابر لوانته را پشت سر گذاشته باشد. و شانس آنها برای فتح دوباره لالیگا با جذب مهاجم پاری سن ژرمن در روزهای پیش رو افزایش پیدا خواهد کرد. 


مدافع راست اسپانیایی پس از سوت پایان بازی گفت:« امیدوارم امباپه بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به جمع ما ملحق شود. او بازیکن بزرگی است و تجدید قوای خوبی به شمار می‌رود.»


علاوه بر کارواخال، امیلیو بوتراگوئنو، مدیر رئال مادرید، نیز شب گذشته درباره شرایط کیلیان امباپه صحبت کرد. او مدعی شد:« ما درک می‌کنیم که هواداران منتظر هستند، تمام رسانه‌ها در این باره حرف می‌زنند اما ما در حال حاضر حرفی برای زدن نداریم.» 

کارواخال: امیدوارم امباپه در همین تابستان به رئال بیاید


امباپه یکی از اهداف قدیمی رئال مادرید به شمار می‌رود و این تیم پس از پیوستن لیونل مسی به پی اس جی به صورت جدی برای جذب این بازیکن اقدام کرد. گفته می‌شود این باشگاه پیشنهادی 170 میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه داده که رقم جذابی به حساب می‌آید چون قرارداد فعلی مهاجم فرانسوی در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید. جدایی آلوارو اودریوزولا به فیورنتینا به صورت قرضی جای کافی را برای حضور این بازیکن ایجاد کرده و احتمال دارد ادن هازارد نیز برای تامین بودجه این انتقال به فروش برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋