دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

مهاجم برزیلی قبل از پایان نیمه تعویض شد؛ آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟؛ مهاجم برزیلی تیم لیورپول بعد از اینکه نتوانست عملکرد خوبی در نیمه اول بازی امروز داشته باشد، تعویض شد.

به گزارش ورزش، جدایی حداقل دو نفر از بین سه ستاره مثلث خط حمله لیورپول شایعه ای است که در فاصله یک فصل تا پایان قرارداد آنها به گوش می رسد. در این میان با توجه به عملکرد فیرمینو، جدایی او محتمل تر از مانه و صلاح به نظر می رسد و طی هفته های اخیر هم بسیاری از رسانه ها از جمله اتلتیک نیز به جدایی ستاره برزیلی حتی در این فصل اشاره کرده کرده اند.

عملکرد درخشش دیوگو ژوتا در فصل قبل باعث شده تا لیورپولی ها دغدغه زیادی از بابت جدایی احتمالی فیرمینو نداشته نداشته باشند؛ بازیکنی که در دقیقه 44 بازی حساس امروز مقابل چلسی جای فیرمینو را در زمین گرفت.

آیا فیرمینو به آخر خط رسیده است؟

یورگن کلوپ که تیمش با یک گل از چلسی عقب افتاده بود به قدری از عملکرد فیرمینو ناراضی بود که حتی چند دقیقه تا پایان نیمه اول هم صبر نکرد و او را در آخرین دقیقه بازی از زمین خارج کرده و ژوتا را جانشنی اش کرد. اتفاقی که به نظر می رسد با توجه به شرایط مهاجم برزیلی و نارضایتی هواداران، او را به بیشتر به آخر خط در لیورپول نزدیک کرد.

واکنش هواداران لیورپول هم به عملکرد فیرمینو در این بازی اصلا جالب نبود و بسیاری از آنها با الفاظی رکیک او را مورد حمله خود قرار داده و تعویض شدنش در دقایق پایانی نیمه اول را تایید کردند. جالب اینجاست که لیورپول خیلی زود پس از این تعویض به گل تساوی دست یافت. این دیدار در نهایت با پنالتی ثانیه های واپسین صلاح 1-1 در نیمه اول به پایان رسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋