دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره ای که زیر نظر توخل احیا شد (عکس)

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی عملکرد فوق العاده ای زیر نظر توماس توخل داشته است.

به گزارش ورزش، در تابستان سال گذشته بود که چلسی بعد از سپری کردن محرومیت نقل و انتقالاتی دست به خریدهای گران قیمتی زده و ستاره های بااستعدادی مانند کای هاورتز را به خدمت گرفت. ماه های ابتدایی حضور این هافبک آلمانی در استمفوردبریج زیر نظر فرانک لمپارد خوب پیش نرفت و کای هاورتز و تیمو ورنر هر دو دچار افت محسوسی شده بودند.

 

اما با ورود توماس توخل همه چیز برای کای هاورتز تغییر کرد. این هافبک قدبلند آلمانی در ماه های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان موثر چلسی شدده و نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته است. فصل گذشته کای هاورتز در فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و تک گل برتری بخش چلسی مقابل منچسترسیتی را به ثمر رساند تا آبی های لندن برای دومین بار در تاریخ فاتح این تورنمنت شوند.

 

امشب نیز کای هاورتز در دقیقه 22 دیدار مقابل لیورپول با یک ضربه سر تماشایی دروازه لیورپول را باز کرد و آلیسون بکر هر چقدر تلاش کرد نتوانست این ضربه سر دقیق را دور کند. از زمان ورود توماس توخل، فقط تنها مونت با شش گل بیشتر از کای هاورتز با پنج گل برای این تیم موفق به گلزنی شده است.

 

ستاره ای که زیر نظر توخل احیا شد (عکس)

 

ستاره ای که زیر نظر توخل احیا شد (عکس)

 

ستاره ای که زیر نظر توخل احیا شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋