دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین سامورایی چند روز بیشتر دوام نیاورد (عکس)

آخرین کسی که پیش از اسدی مدل موهایش را مدل سامورایی زده بود، محسن مسلمان بود که پس از چند روز مدل موهایش را تغییر داد.

به گزارش ورزش، روز گذشته رضا اسدی هافبک دفاعی سن پولتن اتریش و بازیکن سابق تراکتور و سایپا به محل باشگاه پرسپولیس رفت و با امضای قراردادی یک ساله چهارمین خرید تابستانی تیم یحیی گل‌محمدی شد.

اسدی بلافاصله پس از بستن قرارداد به تمرین پرسپولیس رفت و با استقبال کادر فنی و هم تیمی‌هایش مواجه شد. البته مدل موهای اسدی سوژه پرسپولیسی‌ها شد و او با مدل موی سامورایی اولین تمرین خود با پیراهن پرسپولیس را انجام داد.

آخرین سامورایی چند روز بیشتر دوام نیاورد (عکس)

آخرین کسی که مدل موهایش را به این شکل و شمایل در آورده بود هافبک پیشین سرخ‌ها یعنی محسن مسلمان بود. او با مدل موهای سامورایی‌اش تا مدتی سوژه هم‌تیمی‌ها و هواداران شده بود و حتی شعری در این خصوص برایش در ورزشگاه می‌خواندند. اما واکنش‌ها به این مدل موی مسلمان آنقدر زیاد بود که او در نهایت موهایش را کوتاه کرده تا قائله را بخواباند.

آخرین سامورایی چند روز بیشتر دوام نیاورد (عکس)

در فوتبال دنیا بارها شاهد مدل موهای عجیب و غریب بازیکنان بوده‌ایم اما انگار این مسئله در فوتبال ایران زیاد جا نیفتاده است. حال باید دید اسدی هم مثل آخرین سامورایی پرسپولیس یعنی مسلمان مدل موهایش را تغییر می‌دهد یا با همین شکل برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋