دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهار رونالدو دشوار خواهد بود

مهار رونالدو دشوار خواهد بود

تیاگو سیلوا:؛ مهار رونالدو دشوار خواهد بود؛ تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی مهار کریستیانو رونالدو، ستاره جدید منچستریونایتد را دشوار توصیف کرد.

به گزارش ورزش، بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ براتر بالاخره نهایی شده و این ستاره پرتغالی دیشب رسما با منچستریونایتد برای قراردادی دو ساله به توافق رسید. اگرچه در ابتدا شایعات زیادی در خصوص انتقال رونالدو به منچسترسیتی شنیده شده بود، اما او در نهایت تصمیم خود را تغییر داده و با باشگاهی به توافق رسید که درخشش را آنجا آغاز کرده بود.

 

اما تیاگو سیلوا، مدافع فعلی چلسی که سابقه بازی کردن در مقابل رونالدو را در ترکیب پاری سن ژرمن و در لیگ قهرمانان داشته، مدعی شد مهار این ستاره پرتغالی آسان نیست و بازیکنان چلسی باید در تمرینات روی این مسئله کار کنند.

 

مهار رونالدو دشوار خواهد بود

 

تیاگو سیلوا گفت: "تجربه به من نشان داده مهار کریستیانو رونالدو در جریان یک مسابقه بسیار دشوار خواهد بود. این بازیکن توانایی های فراوانی داشته و در واقعه تمام خصوصیاتی که یک مهاجم گلزن به آن نیاز دارد را می توان در سبک بازی رونالدو مشاهده کرد.  قدرت سرزنی رونالدو بسیار بالا بوده و او هنگام ضربه زدن هم با پای چپ و هم پای راست خود از توانایی فراوانی برخوردار است. در واقع هر دو پای رونالدو بسیار قدرتمند است و ما هنگام یارگیری در برابر این بازیکن باید با تمرکز فراوان در میدان حاضر شویم. ما در تمرینات تلاش خواهیم کرد تا راهی برای مهار کریستیانو رونالدو پیدا کنیم و البته می دانیم که انجام این کار آسان نخواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋