دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چگونه آنچلوتی شرایط ستاره برزیلی را تغییر داد

چگونه آنچلوتی شرایط ستاره برزیلی را تغییر داد

به نظر می‌رسد که با جدایی زین الدین زیدان و حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت، دوران جدیدی در باشگاه رئال مادرید رای وینیسیوس جونیور آغاز شده است.

به گزارش ورزش، سرمربی ایتالیایی پس از دیدار برابر لوانته بهترین توصیف را از بازیکن برزیلی داشت و تاکید کرد که وینیسیوس بدون شک دوست دارد دیده و شنیده شود. وینیسیوس جونیور در جریان تساوی 3 – 3 رئال مادرید برابر لوانته به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا اولین دبل خود پس از دیدار برابر لیورپول در چارچوب مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان را ثبت کرده باشد.  آنچلوتی در توضیح تصمیمش برای قرار دادن وینیسیوس روی نیمکت گفت: "گاهی این که چه کسی در پایان بازی در ترکیب قرار دارد مهم‌تر از کسی است که در ترکیب ثابت حضور دارد."

چگونه آنچلوتی شرایط ستاره برزیلی را تغییر داد


آنچلوتی از زمان حضورش روی نیمکت رئال مادرید از این موضوع آگاه بوده که گرفتن بهترین بازی از بازیکن برزیلی یک اولویت است. او می‌داند که این بازیکن می‌تواند تا چه حد مهم باشد و توجه بسیاری در جریان مسابقات پیش فصل به او داشته است. این موضوع درباره زین الدین زیدان هم صدق می‌کرد اما همیشه دیواری بین مربی فرانسوی و این بازیکن وجود داشت. 


با این حال آنچلوتی این دیوار را از میان برداشته است. آنها بسیار با یکدیگر صحبت می‌کنند و مربی ایتالیایی وینیسیوس را متوجه کرده که علیرغم عدم حضور در ترکیب ثابت برابر رنجرز، میلان و دو بازی ابتدایی لالیگا، بازیکن مهمی به حساب می‌آِید. اما او در جریان دو بار حضور در میدان به عنوان بازیکن جانشین سه گل به ثمر رسانده است. 


به نظر می‌رسد که وینیسیوس امسال در شرایط بهتری قرار دارد و از نظر فیزیکی نیز روی فرم است. او در 21 سالگی پتانسیل درخشش خیره‌کننده در این فصل را دارد و آنچلورری شاید همان کسی باشد که متوجه پتانسیل کامل او شده باشد. مشکل این بازیکن با 18 گل زده در 120 بازی به وضوح مشخص است. اما حالا او با تکیه بر حمایت کارلتو توانسته سه گل در دو بازی از تنها چهار شوت به سمت دروازه به ثمر برساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋