دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جوان اول اردو؛ یاسین به دنبال نظر مثبت و شماره منفی

جوان اول اردو؛ یاسین به‌دنبال نظر مثبت و شماره منفی

یاسین سلمانی در 19 سالگی به پیراهن تیم ملی رسیده و آرزوهای زیادی را در سر می پروراند.

به گزارش ورزش، سلمانی در لیگ نوزدهم توسط امیرقلعه نویی به لیگ برتر رسید و فرصت حضور در یک مسابقه را هم پیدا کرد. این بازیکن جوان اما در لیگ بیستم با اعتماد بیشتر محرم نویدکیا مواجه شد و توانست خودش را بیشتر از گذشته به ترکیب برساند و با 4 گل و ارسال 4 پاس گل در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت، نشان داد که می تواند بازیکن بزرگی برای سپاهان و حتی تیم ملی باشد.


سلمانی که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی جوانان نیز بود، در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم با نمایش هایی که فصل قبل ارائه کرد، علی رغم سن و سال پایینی که دارد با پیشنهاداتی از سه کشور پرتغال، ایتالیا و بلژیک نیز مواجه شد، ولی برای اینکه فرصت تطابق با فرهنگ و شرایط فنی تیم جدیدش را داشته باشد، تصمیم گرفت یک فصل دیگر در سپاهان بماند و در سال آینده به تیمی اروپایی اضافه شود.


یاسین که در مصاحبه خود یکی از آرزوهایش را دعوت شدن به تیم ملی اعلام کرده است، حالا در تیم ملی به دنبال نشان دادن توانایی هایش و ادامه حضور در لیست است؛ هدفی که با پایان اردو باید دید چقدر به آن نزدیک خواهد شد.


سلمانی البته کار سختی در ترافیک خط میانی تیم ملی با حضور بازیکنان شاخص دارد، اما قدرت حمل توپ بالا، توانایی شوتزنی با هر دو پا، هوش بالا و تکنیک بسیار خوبی که این بازیکن رشد یافته در آکادمی سپاهان دارد، او را امیدوار کرده که حضوری ثابت در اردوهای آینده تیم ملی داشته باشد.

جوان اول اردو؛ یاسین به‌دنبال نظر مثبت و شماره منفی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋