دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زاهدی، خرید جدید قلعه نویی در دفاع

گل‌گهر از مس رفسنجان بازیکن گرفت؛ زاهدی، خرید جدید قلعه‌نویی در دفاع؛ مدافع فصل گذشته تیم مس رفسنجان با قراردادی دو ساله به گل‌گهر پیوست.

زاهدی، خرید جدید قلعه‌نویی در دفاع

به گزارش ورزش، گل‌گهر سیرجان در ادامه روند موفقیت‌آمیز نقل و انتقالاتی خود که توانسته بازیکنان با کیفیتی به خدمت بگیرد، امروز از یک بازیکن جدید که می‌تواند در خط دفاعی این تیم موثر ظاهر شود، رونمایی کرد.

مسیح زاهدی، مدافع میانی فصل گذشته مس رفسنجان که عملکرد خوبی در این تیم ارائه داد، پس از توافق با مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان قراردادی به مدت دو فصل با این تیم به امضا رساند.

این بازیکن که علاوه بر بازی موثر در خط دفاعی در کارهای هجومی نیز مشارکت جدی دارد، در فصل اخیر یک گل در مسابقه برگشت مقابل استقلال به ثمر رساند و دو پاس گل داد که امیدوار است با پیوستن به گل‌گهر این روند را ادامه دهد.

زاهدی که تجربه حضور در گسترش فولاد، تراکتور ماشین‌سازی و مس رفسنجان را را در کارنامه دارد، مدافع جدید گل‌گهر سیرجان در لیگ بیست و یکم است و زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار خواهد کرد.

گل گهر سیرجان که در فصل اخیر مشکل جدی در خط دفاعی و دروازه داشت، حالا با جذب دو دروازه‌بان و دو مدافع میانی که یکی از آنها مسیح زاهدی است، سعی کرده با قدرت بیشتری به استقبال لیگ ۲۱ برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋