دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا: رونالدو تصمیم می گیرد کجا بازی کند

"هر اتفاقی ممکن است"؛ گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند؛ به رغم گزارشاتی مبنی بر اینکه سیتی به مذاکره با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یووه، رو آورده، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند

به گزارش ورزش، پپ گواردیولا می گوید کریستیانو رونالدو با توجه به علاقه منچسترسیتی به مهاجم یوونتوس ، آینده خود را تعیین می کند.

منابع نزدیک به سیتیزن ها به گل گفته اند که سیتی پس از ناامید شدن از جذب هری کین، هدف اصلی آنها در پنجره تابستانی که تصمیم گرفت در تاتنهام بماند، در مورد جذب رونالدو وارد مذاکره شده اند.

 

با این حال سرمربی سیتی گفت که در حالی که تنها چهار روز به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده است، تیمش به همین شکل باقی بماند.

 

گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند

 

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از مسابقه فردا برابر آرسنال گفت: "نمی توانم چیز زیادی بگویم. هری کین اعلام کرد که به کار در باشگاه فعلی خود ادامه می دهد، باشگاهی استثنایی مانند تاتنهام... و کریستیانو بازیکن یوونتوس بود، فکر می کنم هنوز بازیکن یوونتوس است و نمی توانم چیز دیگری اضافه کنم.

 

تنها چیزی که در این سه یا چهار روز باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می توانم بگویم این است که هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما از نظر شخصی من بازیکنان کمی وجود دارند، کریستیانو رونالدو و البته لیونل مسی، آنها خودشان تصمیم می گیرند که کجا بازی کنند.

 

گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند

 

آنها نقش اصلی را در مذاکرات بر عهده دارند و همه چیز به این مربوط است آنها دوست دارند و می خواهند کجا بازی کنند. در موقعیت فعلی احساس من این است که من از تیمی که دارم راضی ام و ما هم همین را خواهیم گفت.

کریستیانو تصمیم می گیرد که کجا می خواهد بازی کند، نه منچسترسیتی و نه من.

چیزهای زیادی وجود دارد که در حال حاضر بسیار بسیار دور به نظر می رسند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما بسیار خوش شانس هستیم که دو بازیکن برتر –رونالدو و مسی- را در 20-30 سال گذشته دیده ایم و از بازی آنها لذت برده ایم و تنها چیزی که می توانیم بگوییم تشکر است.

این دو بازیکن آرژانتینی و پرتغالی در هر فصل در باشگاه های مختلف، به ویژه مسی در بارسلونا، شگفت انگیز بودند. فکر نمی کنم ما در آینده شاهد چیزی مشابه باشیم."

 

گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند

 

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس خبری خود تایید کرد که برنده پنج توپ طلا "قصد ماندن" در این باشگاه ایتالیایی را ندارد.

 

رونالدو صبح روز جمعه در زمانی که بقیه اعضای تیم تمرینات خود را آغاز می کردند، در حال ترک باشگاه دیده شد دیده می شد ، قبل از اینکه آلگری تأیید کند که می خواهد برود.

 

گل روز پنجشنبه تایید کرد که سیتی مذاکراتی را در مورد توافق احتمالی انجام داده است اما هیچ توافقی در مورد شرایط با این بازیکن یا یووه هنوز به دست نیامده است.

 

گواردیولا: رونالدو تصمیم می‌گیرد کجا بازی کند

 

گفته می شود که بازیکن سابق منچستریونایتد علیرغم اینکه در گذشته گفته بود هرگز برای یکی از رقبای اصلی شیاطین سرخ به میدان نمی رود، برای انتقال به ورزشگاه اتحاد آماده است.

 

یوونتوس به دنبال دریافت 29 میلیون یورو از خریداران احتمالی رونالدو است، در غیر این صورت آنها متحمل ضرر خواهند شد. با این حال سیتی نمی خواهد هزینه ای برای مهاجم 36 ساله بپردازد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋