دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راست مقابل چپ؛ تقلای هم تیمی ها برای لیست اصلی

راست مقابل چپ؛ تقلای هم‌تیمی‌ها برای لیست اصلی

آرمین سهرابیان و مهدی تیکدری به لطف ارایه بازی های خوب برای گل گهر و تراکتور در فصلی که گذشت شانس حضور در اردوی تیم ملی پیش از بازی با سوریه را پیدا کردند.

به گزارش ورزش، البته این دو در فصل جدید در گل گهر با هم همبازی شده اند و تقلای آنها در اولین روز تمرین تیم ملی برای ورود به لیست اصلی مشهود و قابل درک بود. مهدی تیکدری در جناح راست خط دفاعی و آرمین سهرابیان در جناح چپ خط دفاعی. آرمین بازیکن دو پسته است و در گل گهر و حتی در روزهایی که در استقلال بازی می کرد شاهد حضور او در قلب خط دفاعی هم بودیم.

تیم ملی به نام هیچ بازیکنی سند نشده است؛ بر همین اساس هم آرمین سهرابیان و هم مهدی تیکدری این شانس را دارند به لیست نهایی تیم ملی ورود پیدا کنند. نمایش آنها در تمرینات و ارزیابی توانمندی آنها با دیگر رقبا مشخص خواهند کرد که در لیست تیم ملی باقی خواهد ماند یا نه. دعوت به اردوی تیم ملی بهانه خوبی برای ورود به این چالش است و از این موضوع گل گهر هم سهم خواهد برد. تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر پنجم شد و برای راهیابی به دیدار پایانی جام حذفی تنها یک گام کم آورد.

نکته همه دیگر اینکه دعوت این دست از بازیکنان به اردوی تیم ملی به خاطر غیبت لژیونرها همه را متوجه این موضوع کرد که سرمربی تیم ملی به دقت بازی های لیگ برتر را زیر نظر دارد و هر لحظه امکان ورود یک نام جدید به اردوی تیم ملی است. این می تواند برای بازیکنان تیم های لیگ برتر در ادامه مسیر انگیزه بخش باشد و حتی به سطح کیفی بازی های لیگ برتر کمک کند. در این تصویر تقابل دو همبازی در نوع خود جالب است. راست مقابل چپ. جایی که مهدی تیکدری تلاش می کند از سد آرمین سهرابیان بگذرد. مهدی تیکدری در جناح راست بازیکن اهل نفوذ است و هم می تواند به عنوان مدافع بازی کند هم وینگر به این خاطر که خصوصیت تهاجمی دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋