دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رحیمی: حریفان سختی دارم ولی همه تلاشم را می کنم

رحیمی: حریفان سختی دارم ولی همه تلاشم را می کنم

نماینده ایران در ماده ریکرو انفرادی بازی های پارالمپیک توکیو بعد از شکست رکورد بازی ها از عزم بالای خود برای کسب مدال صحبت کرد.

به گزارش ورزش، مرحله تعیین رنکینگ ماده ریکرو انفرادی بازی های پارالمپیک توکیو در حالی به پایان رسید که شاهد شکسته شدن رکورد بازی ها توسط ورزشکار ایرانی بودیم. غلامرضا رحیمی با کسب 644 امتیاز ضمن شکست رکورد بازی های المپیک که در اختیار ابراهیم رنجبر بود، توانست با قرار گرفتن در رتبه نخست، در دور یک شانزدهم نهایی قرعه استراحت را مال خود کند.

او در مورد عملکردش در مرحله تعیین رنکینگ گفت: سطح مسابقه بالا بود و من هم مثل همیشه سعی کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرین باشم. امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو نتایج بهتری از امروز کسب کرده و باعث بالا رفتن پرچم کشورم شوم.

رحیمی در مورد شانس کسب مدال در این بازی ها گفت: همه سعی و توان مان را می گذاریم ولی خب حریفان هم تلاش می کنند و کار سختی داریم. با این وجود تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. حریفان خوبی از ژاپن، فرانسه و امریکا دارم ولی سعی می کنم که از همه آنها بهتر باشم. با وجود اینکه دمای هوا خیلی بالاست ولی به عشق پرچم کشورمان و بالا نگه داشتن آن در هر دمایی مبارزه می کنیم و تا پای جان تلاش می کنیم تا مردم مان را خوشحال کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋