دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هم گروهی با بارسا؟مشتاقانه منتظر تقابل با آنها هستیم

هم‌گروهی با بارسا؟مشتاقانه منتظر تقابل با آنها هستیم

کیمیش:؛ هم‌گروهی با بارسا؟مشتاقانه منتظر تقابل با آنها هستیم؛ جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، قرعه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را دشوار می داند.

به گزارش ورزش، شب گذشته قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد؛ جایی که در یکی اعضا جذاب ترین اتفاقات شاهد همگروه شدن بایرن مونیخ و بارسلونا بودیم؛ دو غول فوتبال اروپا که همواره رقابت جذابی بین آنها وجود داشته و قطعاً در فصل پیش روی چمپیونزلیگ نیز شاهد یک تقابل هیجان انگیز بین این دو تیم خواهد بود.

آخرین مسابقه دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا یک بازی تاریخی در این تورنمنت به حساب می‌آید. جایی که بایرن هشت بار دروازه حریف کاتالانی خود را باز کرد تا به نوعی بارسا را تحقیر کرده باشد.

جاشوا کیمیش در آن مسابقه تاریخی یکی از گل‌های بایرن مونیخ را مقابل بارسلونا به ثمر رسانده بود. ستاره آلمانی بایرن مونیخ، که به تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده در واکنش به قرعه باواریایی ها در لیگ قهرمانان اروپا گفت:" این قطعاً یک گروه بسیار بلندپروازانه است. بارسلونا به همراه بسیاری از بازیکنان فوق‌العاده یک چالش بزرگ برای ما محسوب می‌شود. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم و دو بازی عالی مقابل این تیم خواهیم داشت."

هم‌گروهی با بارسا؟مشتاقانه منتظر تقابل با آنها هستیم

کیمیش درباره دیگر هم گروهی های بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "بنفیکا نیز تیم خوبی است و بسیار انعطاف پذیر هستند بنابراین بازی در برابر آنها نیز بسیار دشوار خواهد بود. دیناموکیف قهرمان اوکراین است که مانع دشوار دیگری محسوب می‌شود و ما باید با حفظ تمرکز از آن عبور کنیم. به طور کلی هدف ما باید این باشد که به عنوان صدرنشین مرحله گروهی را به پایان برسانیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋