دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شعبانی بهار: پیش بینی سه مدال را داریم

شعبانی‌بهار: پیش‌بینی سه مدال را داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان پیش‌بینی کرد، کمانداران ایرانی در این دوره از بازی‌های پارالمپیک حداقل دو تا سه مدال کسب خواهند کرد.

به گزارش ورزش به نقل از خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، غلامرضا شبعانی بهار در پایان رقابت صبح امروز کمانداران کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ضمن ابراز رضایت از عملکرد آنها اظهار داشت: امروز اولین روز مسابقات‌مان بود که سه نفر از بچه‌های ما صبح امروز رقابت خود را انجام دادند. خوشبختانه نتایج بچه‌ها تا به اینجای مسابقات خوب بوده است و امیدوارم در روزهای بعدی عملکردی بهتر هم داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که «پیش‌بینی شما از عملکرد کمانداران ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک چیست؟»، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی که دستیابی به مدال است. به اعتقاد من حداقل دو تا سه مدال کسب خواهیم کرد که این می‌تواند بیشتر هم باشد، البته رنگ مدال‌ها را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان از میزبانی ژاپنی‌ها در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد و گفت: میزبانی تا به اینجا خوب و رضایتبخش بوده، اما شرایط کرونایی است و باید بپذیریم که محدودیت‌هایی وجود دارد. البته بچه‌های ما مشکلی از بابت اسکان، تغذیه و دیگر موارد ندارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋