دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش 400 درصدی دستمزد داوران در فصل جدید

افزایش 400 درصدی دستمزد داوران در فصل جدید

با پیشنهاد خداداد افشاریان – عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران دستمزد داوران در فصل جدید و در همه سطوح 400 درصد افزایش یافت.

به گزارش ورزش، خداداد افشاریان در خصوص جزییات این خبر به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با عنایت ویژه رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا قرار بود که 300 درصد به حق الزحمه داوران در تمامی سطوح اضافه شود. اما ایشان در جلسه ای که خدمتشان بودیم، با وسواس زیاد نسبت به فضای داوری در فوتبال و مشکلات معیشتی این عزیزان  اعلام کردند، حق الزحمه داوران برای فصل آتی 400 درصد در تمامی سطوح افزایش یاید تا داوران ما بتوانند با آرامش خاطر در مسابقات به قضاوت بپردازند.

گفتنی است در فصول گذشته داور وسط لیگ برتر بابت هر سوت در بازی ها 1.200 هزار تومان دریافتی داشت که با مصوبه جدید داور وسط در لیگ برتر بابت هر قضاوت 4 میلیون و 800 هزار تومان دریافت خواهد کرد. این بالاترین میزان افزیش در خصوص دستمزد داوران در سال های اخیر است که شاید به توجه به تورم و تعداد قضاوت هایی که داوران در بازی ها انجام می دهند خیلی چشمگیر نباشد. 

یکی از معضلات دیگر کمیته داوران برای چینش داوران در فصل جدید تعداد بالای داوران است که در لیگ برتر حضور دارند. تعداد داوران و کمک داوران لیگ برتر خیلی بالاتر از استانداردهای جهانی است و  موجب شده در طول فصل میزان قضاوت داوران زیاد نباشد و همین موضوع آنها را از آمادگی بدنی هم دور می کند و قرار است برای این موضوع هم در فصل جدید چاره ای اندیشیده شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋