دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست

اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست

ایجنت فن دبیک روشن کرد؛ اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست؛ مدیر برنامه های دونی فن دبیک، هافبک هلندی منچستریونایتد، اخطار داده است که این بازیکن نمی تواند یک فصل دیگر مانند فصل پیش را تحمل کند.

به گزارش ورزش، مدیر برنامه های دونی فن دبیک از صحبت های اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در روزهای گذشته که تایید کرده بود این هافبک هلندی در برنامه های او جا دارد، خوشحال شده است.

گیدو آلبرز، مدیر برنامه های فن دبیک، می گوید که منچستریونایتد درباره آینده این بازیکن شفاف سازی کرده است. او تاکید کرده است که "دونی نمی تواند فصل دیگری مانند فصل گذشته داشته باشد".

 

اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست


وقتی ون دی بیک در سپتامبر 2020 با مبلغ 42 میلیون یورو از آژاکس به یونایتد پیوست، انتظارات زیادی از او می رفت، اما او تا به حال برای تاثیرگذار بودن با پیراهن شیاطین سرخ، با مشکلات بسیاری مواجه بوده است. ملی پوش هلندی در میان رقابت شدید در این تیم برای حضور در خط هافبک از دقایق کمی برای حضور در زمین بازی برخوردار شده و گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه او می تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فعلی به باشگاه جدیدی برود، وجود دارد.

 

اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست


 

فن دبیک یک بار دیگر در تساوی 1-1 برابر ساوتهمپتون یک بازیکن نیمکت نشین بلااستفاده بود، اما سولسشر در مصاحبه بعد از بازی اطمینان داد که بازیکن 24 ساله نقشی کلیدی در برنامه های او در ادامه فصل دارد.

 

سرمربی شیاطین سرخ گفت: "فکر کردم نمانیا ماتیچ عالی بود، آنتونی مارسیال نزدیک به گلزنی بود اما جیدون سانچو و دونی برای ما مهم خواهند بود."

 

اخطار به یونایتد؛ تکرار فصل پیش قابل تحمل نیست

 

نظرات سولسشر با استقبال گرم آلبرز روبرو شده است و او اکنون مطمئن است که فن دبیک این شانس را دارد که در منچستر با بازی های قابل توجهی ارزش خود را ثابت کند.

 

مدیر برنامه های این بازیکن 24 ساله به تلگراف گفت: "همه افراد درون باشگاه می دانند که دونی نمی تواند یک فصل دیگر مانند فصل گذشته داشته باشد.

در تمرینات آماده سازی، شفاف سازی لازم در مورد نقش او صورت گرفته است. طرفداران قبلاً از او استقبال کرده بودند، اما مهمترین چیز این است که مربی اکنون در مطبوعات انگلیسی در این مورد شفاف سازی کرده است.

ما از این موضوع خوشحالیم و من فرض می کنم که دانی در دوره پیش رو در یکی از پست های خط میانی بازی های زیادی انجام خواهد داد."

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋